Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: باید با تربیت صحیح ایرانی و اسلامی، آینده اجتماعی فرزندان بهزیستی را تضمین کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی محمد قادری صبح امروز در بازدید سرزده از مرکز شبه خانواده خیراندیشان استان گلستان به همراه معاون پیشگیری و مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی کشور اظهارداشت: باید با تربیت صحیح ایرانی و اسلامی آینده اجتماعی این عزیزان را تضمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ان‌شاءالله امسال با نشاط و پویایی هرچه بیشتر در خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات و فرزندان را در راستای گام دوم انقلاب اسلامی اقدام کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: فرزندان بهزیستی قطعا آینده داران و آینده‌سازان این کشور هستند که این وظیفه سنگین ماست که این نسل را به درستی تعلیم و تربیت کنیم.

مجلس شرایط جدید پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را مشخص کردمدیرکل بهزیستی استان اردبیل منصوب شدعیدی مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت شد

عارف کیانی سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان هم در این بازدید نیز با تقدیر از حضور سرزده رییس سازمان در این مرکز این‌گونه اقدامات را مایه رشد و پیوست هرچه بیشتر جامعه هدف با مسئولان دانست.

وی اظهار داشت: ان‌شاءالله امسال با همت و پشتکار همکاران خانواده بزرگ بهزیستی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نگاه ویژه به جوانان و اشتغالزایی اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/581

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند