Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: دامنه فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به برنامه ریزی این معاونت برای ارتقای فعالیت دفتر مشاوره دانشجویان، گفت: برنامه ریزی ما این است که دامنه فعالیت‌های این دفتر در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای تعامل بیشتر با دانشجویان بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی نوروزی گفت: با استفاده از فضای مجازی امکان ارائه آموزش‌های مورد نیاز در حوزه سلامت روان دانشجویان را خواهیم داشت. موضوعاتی مانند ارتقای سطح کیفیت زندگی، بهبود وضعیت تحصیلی و ... در این فضا به ارائه می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های این دفتر، افزایش خطوط ارتباط تلفنی برای پیگیری‌های تلفنی مشکلات دانشجویان است. می‌توانیم از این طریق بر بهبود وضعیت تحصیلی دانشجویان به ویژه دانشجویان مشروطی نظارت بیشتری داشته باشیم یا مصاحبه‌های تشخیصی و بالینی دانشجویان نوورود را از طریق ارتباط تلفنی انجام دهیم.

وی با اشاره به ضرورت آموزش اساتید در ارتباط با دانشجویان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی اجباری ویژه استادان دانشگاه برای شناخت بهتر شرایط روان شناختی دانشجویان از دیگر برنامه‌های ما برای دفتر مشاوره دانشگاه است.

علی نوروزی بیان کرد: تعداد مددکاران در خوابگاه‌های دانشجویی را افزایش می‌دهیم تا دسترسی دانشجویان به مشاور در محیط خوابگاه راحتتر شود و درصورت نیاز مداخله‌های لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان مرکز مشاوره دانشگاه خدمات دانشجویی دانشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، امروز با معرفی مراکز برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار بگیرد، گفت: هم‌گام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با به کارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته بسیاری از دانشگاه‌های کشور گام‌های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته‌اند و تلاش می‌شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

وی بیان کرد: در این راستا، پروژه‌های هدف‌گذاری شده در سال جاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه‌های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش‌بینی رفتارهای پر خطرشان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا