Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:17:03 GMT

جلب رضایت مسافران نوروزی در ایذه

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۰۷۹۰

جلب رضایت مسافران نوروزی در ایذه

علیرضا ره انجام گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی در راستای حفظ ارزش‌های سنتی منطقه می‌تواند نشاط اجتماعی ایجاد کند و با برپایی سیاه چادر‌هایی در نقاط مختلف شهر ترویج سنت‌های فراموش شده ایذه در دستور کار قرار دادیم.

او می گوید: برنامه‌های ویژه فرهنگی نوروز ۱۴۰۱را در مراکز گردشگری، پارک‌ها در حال برگزاری است و توانستیم رضایت گردشگران و مسافرانی که شهرستان ایذه را به عنوان مقصد برای تعطیلات نوروزی انتخاب کردند جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ره انجام ایجاد فروشگاه‌های صنایع دستی و محصولات فرهنگی در مراکز گردشگری و ورودی‌های شهر و احداث کیوسک‌های راهنمای گردشگر نیز در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی شهر کمک شایان توجه‌ای خواهد کرد.

شهردار ایذه گفت: برای زیباسازی شهرستان اقداماتی صورت گرفت و المان‌هایی در سطح و ورودی‌های شهر نصب شد که مورد توجه مسافران نوروزی قرار گرفت.

این مقام مسئول می‌گوید: تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر برای زیباسازی شهر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهمانان نوروزی مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، اسوه فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان و معلمان با بیان این که کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است، گفت: توان و معرفت معلمان در هر زمان می‌تواند الگویی برای نسل‌های مختلف در کشور باشد؛ بنابراین باید در بحث انتخاب معلمان و توجه به ظرفیت‌های آنان برای انجام وظایف آموزشی توجه ویژه صورت گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار افزود: دشمن در عرصه‌های مختلف مانند منزلت مادران در خانواده و قدر و منزلت معلمان و اسوه‌های جامعه سرمایه گذاری می‌کند تا ارزش آن‌ها را از بین ببرد؛ بنابراین باید در این مسیر روی معیشت معلمان و منزلت آنان کار کرد تا با آرامش خاطر لازم خدمت کنند.

 در ادامه درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گزارشی از عملکرد این نهاد در سال گذشته ارائه کرد.

در پایان این دیدار از ۸ نفر از معلمان نمونه استانی و کشوری تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب