Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در نتیجه سالم‌سازی مدیریتی در شرکت ملی نفتکش ایران، میزان حمل نفت و‌ فرآورده‌های نفتی در طول 4ماه اخیر تقریبا دو برابر شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، «حجت‌الله عبدالملکی» در جریان بازدید از کشتی‌های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در بندرعباس با بیان اینکه یکی از وعده‌هایی که ما در ایام رأی اعتماد در مجلس شورای اسلامی مطرح کردیم سالم سازی مدیریتی مجموعه‌های اقتصادی بود، گفت: امروز شاهدیم که در نتیجه سالم سازی مدیریتی در شرکت ملی نفتکش ایران میزان حمل نفت و‌ فرآورده‌های نفتی در طول 4 تا 5 ماه اخیر تقریبا دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز با افتخار می‌توانیم اعلام کنیم که صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران با وجود شرکت ملی نفتکش دیگر هیچ مشکلی برای حمل نفت خام و فرآورده‌های نفتی صادراتی و‌ همچنین ارسال نفت خام به پالایشگاه‌ها وجود ندارد.
 وی بیان کرد: این افتخار بسیار بزرگی است و همکاران ما در این شرکت پر افتخار ثابت کردند و نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
عبدالملکی ادامه داد: شرکت ملی نفتکش این ظرفیت را دارد که مأموریت‌های بزرگ بین‌المللی را در تعاملات با کشور‌های دیگر که آنها هم بعضا درگیر تحریم هستند، انجام دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: همکاران بسیار پرتلاش و مجاهدی که ما در مجموعه این ناوگان واقعا بزرگ و ارزشمند داریم ان‌شاءالله می‌توانند منافع جمهوری اسلامی ایران را در بخش حمل نفت و فرآورده‌های نفتی در سطح جهان کاملا برآورده و تأمین کند.
عبدالملکی سپس به نوسازی ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد و گفت: در زمینه توسعه و‌ نوسازی ناوگان شرکت ملی نفتکش هم مدیریت جدید این شرکت برنامه‌های خوبی را تهیه و تدوین کرده که معتقدم این اتفاق باید بیفتد.
 وی با بیان اینکه ما در حوزه حمل نفت و فرآورده‌های نفتی به یک ظرفیت مازاد بر ظرفیت موجود احتیاج داریم، افزود: بهترین مجموعه‌ای که می‌تواند این مأموریت ملی را انجام دهد شرکت ملی نفتکش ایران است.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در بالاترین سطح نظام هم تصمیم‌گیری بر این است که این مأموریت بر عهده شرکت ملی نفتکش قرار داده شود.
 عبدالملکی گفت: سهامداران این شرکت که صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی هستند، آمادگی دارند کمک کنند مخصوصا با برنامه‌های تحولی که توسط مدیران این شرکت در سال 1401 در حال پیگیری است و با سودآوری بالاتری هم که حاصل می‌شود تأمین منابع مالی برای توسعه ناوگان سهل‌تر اتفاق می‌افتد.
وی با قدردانی از تلاش‌های دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران افزود: من به عنوان کارگزار بسیار کوچک در دولت از همین جا از عزیزان دریانورد مخصوصا خانواده‌های آنها که رنج دوری سرپرست و‌ پدر خانواده را تحمل می‌کنند، تشکر می‌کنم.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دریانوردان ما بخش عمده‌ای از سال را کنار خانواده نیستند و این جهادی است که ادامه دارد و تمامی ندارد، افزود: همکاران شرکت ملی نفتکش، مدیران این شرکت و شخص مدیرعامل برنامه‌های رفاهی را برای این عزیزان در نظر گرفته‌اند که ما هم حمایت و بر آنها تأکید می‌کنیم.
وی گفت: در این سفر درخواست‌هایی در خصوص برخورداری از مزایای شغلی، امور مربوط به سختی کار دریانوردان و موارد دیگر به من ارایه شده که با نظر مثبت و به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمل نفت شرکت ملی نفتکش ایران فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون حمل نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از رصد عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباسی با اشاره به طرح جامع آسیب‌های اجتماعی و تدوین برنامه جامع در باره آن گفت: وظایف و ظرفیت‌های دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی احصا و دفترچه‌ای در این باره تدوین شده است.

وی اضافه کرد که رئیس جمهور سازمان امور اجتماعی را مکلف کرده است عملکرد همه دستگاه‌های مربوط در حوزه آسیب‌های اجتماعی را روزانه به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند. در حقیقت نوعی شتاب بخشی دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عباسی درباره آمارهای آسیب های اجتماعی در کشور، گفت: خوشبختانه مساله مربوط به حوزه طلاق در دو سال اخیر دولت سیزدهم کاهش داشته است. همچنین در حوزه اعتیاد در جامعه ایران نیز روند آن متوقف شده است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در خاتمه با اشاره به کاهش سکونتگاه‌های غیررسمی به دلیل توجه دولت به نقاط  حاشیه ای در کشور، در عین حال تاکید کرد که علیرغم همه کاهش‌ها باید به این موضوعات همچنان توجه صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مانوین چه فرصت‌هایی برای صنایع خلاق ایران ایجاد می‌کند؟
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم