Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حجت السلام محمدعلی تقوی فرد؛ مدیرکل پیشینی دادگستری استان مازندران به دلیل بیماری مزمن قند و برخی از مشکلات سلامتی دیگر، در قم درگذشت.
به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درشهرستان بابل، تقوی فرد وکیل پایه یک دادگستری وعضو کانون وکلای مرکزبود که دردوران ریاست آملی لاریجانی دراسفند 1392 به عنوان رییس کل دادگستری مازندارن معارفه گردید و دود شش سال در این مسئولیت فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

           
تقوی فرد متولدروستای کاردیکلا ازتوابع شهرستان بابل بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حجت الاسلام تقوی فرد رییس پیشین دادگستری مازندران درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری