Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در قهرمانی آسیا ۱۳ فروردین به پایان خواهد رسید اما آزادکاران روز طبیعت را در کنار هم در کمپ تیم‌های ملی سپری خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه تمرینات تیم‌های ملی آزاد و فرنگی طی روزهای 26 و 27 اسفند تعطیل شد تا شاگردان محمد بنا و پژمان درستکار سال تحویل در کنار خانواده‌های‌شان باشند، دور جدید تمرینات دو تیم سوم و چهارم فروردین در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین در مغولستان برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

تیم آزاد را در قهرمانی آسیا رضا مومنی در 57 کیلوگرم، داریوش حضرتقلی‌زاده در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، مهدی یگانه جعفری در 70 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، علی سوادکوهی در 79 کیلو، محسن مصطفوی در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و یدالله محبی در 125 کیلوگرم نفرات برتر اوزان دهگانه مسابقات قهرمان کشوری که دی ماه در گرگان برگزار شد، تشکیل می‌دهند.

تیم فرنگی نیز هرچند هنوز رسماً از سوی محمد بنا معرفی نشده، اما جز وزن 67 کیلوگرم که نفر اول مسابقات جام تختی عضو تیم ملی جوانان است و انتخاب باید از بین نفرات بعدی (سجاد ایمن‌طلب، سعید ارجمند و شاهین بداغی) صورت بگیرد، 9 ملی‌پوش دیگر را قرار است نفرات برتر جام تختی که 4 تا 6 اسفند در اهواز برگزار شد، تشکیل دهند.

علی نوربخش در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، دانیال سهرابی در 67 کیلو، محمدرضا مختاری در 72 کیلو، عارف حبیب‌اللهی در 77 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، مهدی بالی در 97 کیلو و امیر قاسمی‌منجزی در 130 کیلوگرم عناوین برتر جام تختی که سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی بود، را به خود اختصاص دادند.

اردوی تیم ملی فرنگی تا 13 فروردین ادامه دارد و کشتی‌گیران سیزده‌بدر را در کنار خانواده سپری خواهند کرد. اردوی آزادکاران که یک روز دیرتر از فرنگی‌کاران شروع شد، تا 14 فروردین ادامه دارد و شاگردان درستکار روز طبیعت را در کنار هم در اردوی تیم ملی می‌گذرانند.

پس از مسابقات قهرمانی آسیا، تیم‌های ملی کشتی ایران مسابقات کشورهای اسلامی، جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش دارند.

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از 4 فروردین

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایران تیم ملی کشتی آزاد کشتی کشتی فرنگی ایران تیم ملی کشتی آزاد کشتی اردوی تیم ملی قهرمانی آسیا تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیات کاراته خراسان رضوی، هادی امیری در خصوص اعزام منتخبان کاراته خراسان رضوی به عنوان نماینده ایران به مسابقات آسیای مرکزی اظهار کرد: مسابقات آسیای مرکزی از روز شنبه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود که تیم منتخب خراسان رضوی با حضور ۳۶ ورزشکار راهی این رقابت‌ها شده که در رده های مختلف سنی به میدان می‌رود.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی بر اساس نظر فدراسیون کاراته به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است، افزود: این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود که ورزشکاران ما در کاتا و کومیته رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مبارزه می‌کنند. همچنین در این دوره از رقابت‌ها که تیم‌های خیلی خوبی هم حضور دارند، مسابقات تیمی هم برگزار می‌شود که چند کاراته کار ملی پوش هم تیم منتخب خراسان رضوی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان این‌که در این رقابت‌ها برنامه ارتقاء داوری هم وجود دارد، افزود: بحث ارتقاء داوری در حاشیه مسابقات آسیایی از اهمیت زیادی برخوردار است  که برای همین ۴ داور خراسانی هم به این رویداد مهم اعزام شده‌اند.

امیری با بیان اینکه هدایت تیم منتخبان خراسان رضوی بر عهده بنده است و مربیانی همچون گواه، صیامی، بابایی و برفر هم حضور دارند، اظهار کرد: این اتفاق برای اولین بار است که در کاراته خراسان رضوی رخ می‌دهد که تیمی به مسابقات آسیای مرکزی اعزام می‌شود. فرصت خوبی است که فدراسیون کاراته در اختیار ما قرار داده و تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این مسیر حمایت خیلی خوبی از ما داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که فدراسیون کاراته بر چه اساسی خراسان رضوی را به عنوان نماینده ایران در این مسابقات معرفی کرده است، افزود: حقیقت امر این است که کاراته خراسان رضوی در طی ۲ سال اخیر با تحولات خیلی زیادی همراه بوده است. ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی و کشوری حائز مقام و مدال‌های مختلفی شده‌اند که بی سابقه بوده است. سال گذشته میزبانی مهمی در مشهد داشتیم. همه این عوامل باعث شد تا نگاه به کاراته خراسان رضوی تغییر کند و این فرصت در اختیار ما قرار گرفته است. امیدواریم در این رویداد مهم نتایج خوبی کسب کنیم و تجربه خوبی برای کاراته استان باشد.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد