Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم جهانتیغ از حضور 30 جهادگر بسیجی در بخش مرکزی و بم پشت سراوان جهت ارایه خدمات بهداشتی، عمرانی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  هاشم جهانتیغ جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: گروه جهادی دانشجویان از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین ۱۴۰۱ در سراوان به صورت داوطلبانه و با هدف محرومیت زدایی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این گروه جهادی ۳۰ نقره در دو نقطه بخش مرکزی و بم پشت سراوان به مردم این منطقه ارایه خدمت کردند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: در بخش بانوان، جهادگران خواهر در حاشیه شهر سراوان در زمینه بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و توانمند سازی بانوان خدماتی ارائه کردند.

جهانتیغ اضافه کرد: در بخش برادران در بم پشت سراوان  در ۲ روستای ننگارو و  درتنگ حضور یافتند که در روستای درتنک جهت رفع مشکل آب به ساخت مخزن و در روستای ننگارو با حمایت خیرین به ساخت مدرسه ۲کلاسه پرداختند.
 
وی خاطر نشان کرد: در روستای درتنک جشن لحظه تحویل سال نیز برگزار و تعداد ۶۰ بسته بهداشتی، معیشتی و لوازم التحریر میان اهالی و دانش آموزان روستا اهدا شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان تصریح کرد: خدمات محرومیت زدایی گروه های جهادی در مناطق محروم علاوه بر اینکه امری خداپسندانه است، می تواند گره گشای مشکلات مردم مناطق محروم باشد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) بنیان گزار انقلاب اسلامی همواره بر اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

او بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

سرتیپ جمالی گفت: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از مجموعه خدمات حوزه مقاومت بسیج شهرداری شیراز و گردان بیت‌المقدس در راستای جهاد خدمات‌رسانی و امیدآفرینی تقدیر کرد.

شهرام قاسمی از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس تأکید کرد.

او همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و بر برنامه‌ریزی این موضوع تأکید کرد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس از برگزاری میز‌های خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

او همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان