Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رسانه‌های ایتالیای محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی مانچینی را، فابیو کاناوارو دانسته‌اند.
به گزارش آریا، با شکست تیم ملی ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی و ناکامی آتزوری از صعود به جام جهانی، زمزمه‌هایی از استعفای روبرتو مانچینی به گوش می‌رسد. با اینکه گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده امیدوار است که مانچینی همچنان به کار خود ادامه دهد، اما گویا او شروع به بررسی گزینه‌های جایگزینی او کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجایی که امکان دارد روبرتو مانچینی از سمت خود استعفا دهد، جایگزین‌های برای جدایی این مربی در نظر گرفته شده‌اند. محمتل‌ترین گزینه انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی و مارچلو لیپی به عنوان مدیر فنی تیم ملی ایتالیا به حساب می‌آید. گزینه دوم نیز کارلو آنچلوتی است. اگر رئال مادرید در پایان این فصل، آنچلوتی را از سمت خود برکنار کند او می‌تواند یکی از گزینه‌های ایتالیا باشد. لا رپابلیکا دیگر رسانه ایتالیی، ضمن بیان اینکه فابیو کاناوارو از گزینه‌های مورد علاقه فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جایگزینی مانچینی است، از کلودیو رانیری، کارلو  آنجلوتی، جنارو گتوزو و آندره آ پیرلو نیز به عنوان دیگر گزینه‌ها نام برده است.
گفته می‌شود روند انتخاب مربی جدید می‌تواند تا جام جهانی ادامه یابد و پس از پایان این مسابقات تصمیم گیری شود. همچنین به نقل از اسپورت مدیاست، روبرتو مانچینی احتمالا هفته آینده استعفا خواهد داد. فابیو کاناوارو تنها گزینه مطرح شده نیست، فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال بررسی گزینه‌های مانند آنده آ پیرلو، استفانو پیولی و کلودیو رانیری نیز هست.
فوتبال ایتالیا دچار شوک بزرگی شد و با شکست در خانه مقابل مقدونیه شمالی، برای دومین دوره متوالی شانس صعود به جام جهانی را از دست داد. شبکه اسپورت مدیاست امشب مدعی شد روبرتو مانچینی از این تیم جدا شده و احتمالا هفته آینده از سمت خود استعفا خواهد داد. البته  قرارداد مانچینی در سال 2026 به پایان می رسد، اما این سرمربی باتجربه احتمالا هفته آینده و پس از بازی رده بندی پلی آف مقابل ترکیه با رختکن آتزوری وداع خواهد کرد. 
فابیو کاناوارو تنها نامزد جایگزینی او نیست و نام سرمربیانی چون آندره‌آ پیرلو، استفانو پیولی و کلودیو رانیری نیز در فدراسیون فوتبال ایتالیا مطرح شده است. صبح امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد فابیو کاناوارو نامزد اصلی جانشینی مانچینی بوده و مارچلو لیپی نیز به عنوان مدیر فنی آتزوری به زودی شروع به کار خواهد کرد.
اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد دارد شرایط گزینه های دیگر را نیز بررسی کند. آنها تا این لحظه با سرمربیانی چون کلودیو رانیری و استفانو پیولی نیز تماس گرفته و شرایط آنها برای توافق را جویا شده اند. استفانو پیولی که در دو سال اخیر عملکرد درخشانی روی نیمکت روسونری داشته، اخیرا قرارداد خود را با میلان تا سال 2023 تمدید کرده است. اما کلودیو رانیری چند هفته پیش و پس از تنها 14 بازی هدایت واتفورد از این تیم اخراج شد. آندره‌آ پیرلو نیز پس از جدایی از یوونتوس در پایان فصل گذشته در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد.
سایت دیلی میل، فردای حذف تیم ملی ایتالیا از رسیدن به جام جهانی 2018 و تساوی در سن سیرو در آن شب تلخ برابر سوئد تیتر زد؛ جام جهانی بدون ایتالیا، مثل پیتزای بدون پنیر است. غیبت سرزمین رنگ و هنر و معماری و رنسانس، نقاشان بزرگ و مجسمه های بی بدیل، تیفوسی های منحصر به فرد و موسیقی دل‌نواز در قطر 2022 بی شک باعث می شود این جام جهانی پیش رو بخش بزرگی از صفحه تاریخ خود را به رنگ سفید و خالی برای ایتالیا کنار بگذارد.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایتالیا مانچینی پیرلو کاناوارو فدراسیون فوتبال ایتالیا فابیو کاناوارو روبرتو مانچینی استفانو پیولی کلودیو رانیری جام جهانی آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | تیترهای کیوسک امروز (یک‌شنبه 28 آوریل 2024) بودند.

جشن ستاره‌ای؛ اینتر قهرمان مقابل تورینو
ضدحمله‌ی لوپتگی؛ مذاکرات نهایی میلان برای دوران پسا پیولی
خشم ولاهوویچ، عملکرد بد دیگری از لیائو یووه‌ی بهتر
بازی کردند، موقعیت ساختند اما اسپورتیلو مانع پیروزی شد
مکس تسلط داشت، پیولی مقاومت کرد
لاتزیو با زاکانی صعود کرد تساوی زشت و ناراحت‌کننده 0-0؛ الگری و پیولی، واقعا وقت تغییر فرا رسیده
دیگر بس است! کوریا لیگ قهرمانان را تضمین کرد
توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز گولر آینده‌دار است به‌سوی فینال
بارسا در آستانه جذب گیدو رودریگز صلاح خشمگین با کلوپ درگیر شد
خشم هواداران یونایتد از تعویض‌ها، تن هاخ هو شد

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!