Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:37:57 GMT

آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در محورهای مازندران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۱۲۵۳

آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در محور کندوان از مسیر جنوب به شمال و همچنین شمال به جنوب هسیم.

وی افزود: وضعیت تردد خودروها در محور هراز مقطعی پرحجم و در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در مازندران، بیان کرد: انتظار می‌رود رانندگان در موج دوم سفر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند.

این مسوول با تاکید بر پرهیز از توقف و ترددهای غیرضروری در مناطق کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: باتوجه به احتمال ریزش و رانش رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، علاوه بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی مدیریت سفر را در دستور کار خود قرار دهند.

جهان‌تاب با اشاره به تشدید گشت‌های پلیس طی ساعات شب، یادآور شد: موضوع مهم رعایت سرعت و سبقت و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است.

وی در پایان گفت: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: ترافیک نوروز ۱۴۰۱ جاده شمال کندوان احتمال ریزش و رانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • ترافیک پر حجم در مازندران