Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب گویلیان گفت: امسال براساس تمهیدات صورت گرفته و برنامه‌ریزی مناسب، زمینه فعالیت بیش از پیش گردشگری برای مهمانان نوروزی در کردستان فراهم شد.
او گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین‌ماه، بازدید ۶۱۱ هزار و ۳۸۹ نفراز جاذبه‌های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی، روستا‌های هدف گردشگری، فرهنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ثبت شده است.
به گفته او: در این مدت نیز ۱۱۵ هزارو ۲۳۲ نفر مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز استان و همچنین سایر مراکز اقامتی اسکان داده شده‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، می گوید: تمام امکانات برای خدمات‌دهی مسافران و گردشگران نوروزی بکار گرفته شده و امسال بنا بر دستور وزارت میراث‌فرهنگی هیچ‌گونه افزایش نرخی در اماکن اقامتی نداشته‌ایم.
او گفت: بیش از ۵۸ هزار نسخه نقشه، بروشور و کتابچه راهنمای گردشگری بین مهمانان نوروزی استان توزیع شده است که اقلام تبلیغاتی در ایام نوروز برعهده اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر در مبادی ورودی شهر‌ها بوده که قدردان زحمات و تلاش آن‌ها هستیم.
گویلیان می گوید: اطلاع رسانی دقیق و آگاهی‌بخشی به مهمانان نوروزی از مولفه‌های توفیق ستاد سفر‌های نوروزی استان در ساماندهی اسکان مسافران بوده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: استان کردستان از لحاظ آمادگی برای پذیرایی و خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سطح بالایی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری نورو کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا

(تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا

دیگر خبرها

  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند