Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: با توجه به وقفه یک ساله محفل «سی روز با قرآن» به واسطه بیماری کرونا، امسال بیست ودومین محفل را در رشت برگزار خواهیم کرد.

رضا ثقتی در جلسه هماهنگی برگزاری محفل «سی روز با قرآن» که در ایام ماه مبارک رمضان امسال برگزار می شود، اظهار کرد: امیدواریم با نور هدایت قرآن در پیچ و خم زندگی راه را پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محفل نورانی «سی روز با قرآن» را یادگار شهید حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان دانست و افزود: با توجه به وقفه یک ساله محفل «سی روز با قرآن» به واسطه بیماری کرونا، امسال بیست ودومین محفل را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تلاوت، تفسیر، مفاهیم و مسابقه را از جمله بخش های برنامه «سی روز با قرآن» دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و خوشنویسی از دیگر بخش هاست.

ثقتی، با اشاره به برگزاری افتتاحیه محفل «سی روز با قرآن» همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان در ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، عنوان کرد: سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت میزبان اهالی قرآن است.

وی از مشارکت شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در برگزاری این محفل قرآنی خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی فراهم شده تا فعالیت های قرآنی شهر رشت را پررنگ تر برگزار کنیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه امسال محفل «سی روز با قرآن» متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: این محفل را به یک رویداد قرآنی باشکوه تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محفل قرآنی رشت ماه رمضان سی روز با قرآن ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان