Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایتالیا بامداد دیروز در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر مغلوب مقدونیه شد تا برای دومین دوره متوالی از راهیابی به جام جهانی باز بماند.

والتر زنگا اسطوره فوتبال ایتالیا در گفت‌وگویی ویژه با ایرنا در مورد حذف ایتالیا از جام جهانی، دلایل این ناکامی، کار گردن در ایران و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر میخوانید:

آقای زنگا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا برای دومین دوره متوالی از راهیابی به جام جهانی باز ماند.

درست است. راهیابی ما به جام جهامی به نتیجه بازی پلی‌آف بستگی داشت. امیدوار بودیم ایتالیا را در جام جاانی داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد.

ایتالیا در روسیه غایب بزرگ بود. آنها این ناکامی را با قهرمانی در یورو جبران کردند اما باز هم نتوانستند به جام جهانی برسند.

مانچینی ایده و ذهنیتی را در تیم ایجاد کرد که موجب شد ایتالیا در یورو بدرخشد قهرمان شود اما همانگونه که پنالتی‌ها در لندن به ما لبخند زد، مقابل سوییس ما را به بازی پلی آف فرستاد.

کدام تیم‌ها در جام جهانی می توانند مدعی باشند؟

این برای اولین بار است که مسابقات در زمستان برگزار می‌شود و از الان به دلیل پیچیدگی شرایط نمی‌توان گفت که کدام تیم ها مدعی هستند.

از این مسائل بگذریم. پیش از این بارها نام شما برای هدایت تیم های ایرانی و تیم ملی ایران مطرح شد .چرا هرگز این موضوع عملی نشد؟

من پیشنهاداتی داشتم اما این پیشنهادات هرگز به طور جدی محقق نشد. بحث من این شرایط مالی نبود بلکه در مورد برنامه هایمان صحبت کردیم.

در حال حاضر لیگ ایتالیا را چطور می‌بینید؟ لیگی که از سیطره یوونتوس خارج شده و  دوباره میلان و اینتر مدعی شدند؟

میلان عملکرد خوبی این فصل داشته و با شایستگی اول است. اینتر هم یک مدعی است آنها نیز می تواند موفق باشد چرا که یک مسابقه کمتر دارند. ناپولی هم هرگز تسلیم نمی شود. یوونتوس هم ۴ امتیاز از تیم دوم عقب است.

سایر تیم‌های ایتالیایی را چطور می‌بینید؟

آتالانتا حاشیه امنی برای خود ایجاد کرده. لاتزیو و رم نیز مانند قدیم با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. فیورنتینا هم با بازیکنان نخبه خود در حال مبارزه بین مدعیان است و دوباره به جمع مدعیان بازگشته است.

در پایان حرفی دارید؟

من دوستان ایرانی زیادی دارم و نوروز را به همه ایرانیها تبریک میگویم و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

مترجم: سعید حبیبی

برچسب‌ها تیم ملی ایران یوونتوس لاتزیو رم مقدونیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران یوونتوس لاتزیو تیم ملی ایران یوونتوس لاتزیو رم مقدونیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی جام جهانی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد