Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@12:31:13 GMT

نیمار دوباره متهم شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۱۶۰۰

نیمار دوباره متهم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سابقه بد نیمار در پیدا کردن راهی برای دور زدن بازی‌هایی که تمایلی به حضور در آنها ندارد، سبب شده که حتی هموطنانش هم نسبت به او شک و تردید داشته باشند.

همین موضوع سبب شده است که رسانه‌های برزیلی نسبت به کارت زردی که مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در بازی امروز(جمعه) تیم ملی کشورش برابر شیلی بدگمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار در دقیقه ۶۲ این بازی که خودش گل اول پیروزی ۴ بر صفر برزیلی‌ها مقابل میهمان‌شان را به ثمر رساند، مرتکب خطایی شد که داور را مجاب کرد با کارت زرد او را جریمه کند. این سومین کارت زرد نیمار بود که او را از بازی بعدی برزیلی‌ها در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ محروم کرد. اکنون برای بسیاری از مردم برزیل این سؤال پیش آمده است که آیا هدف نیمار از این کار آزاد شدن برای بازگشت به پاریس بوده یا اینکه او با ماندن در اردوی تیم ملی نشان می‌دهد که خطایش سهوی بوده است.

به زعم رسانه‌های برزیلی نیمار بدون اینکه نیازی به خطا داشته باشد، مرتکب خطایی شده است که کارت زرد برایش به همراه داشته باشد و از دردسر بازی در لاپاز راحت شود.

لاپاز پایتخت بولیوی، یکی از مکان‌هایی است که همه تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی با بازی در آن مشکل داشته و دارند و دلیل آن هم ارتفاع ۳ هزار و ۶۲۵ از سطح آب‌های آزاد است که تنفس در این مکان را برای افراد غیربومی سخت و خستگی ناشی از تلاش‌های فیزیکی را برای آنها مضاعف می‌کند.

برزیلی‌ها سه‌شنبه از ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران میهمان بولیوی خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1615710

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برزیل جام جهانی فوتبال انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!

ویتور روکه که به داشتن روحیه قوی معروف است اما در حال حاضر گیج، ناامید و افسرده شده است.

طرفداری | ویکتور روکه، مهاجم جوان و آینده‌دار برزیلی که با سر و صدای زیادی به بارسلونا پیوست، روزهای سختی را در کاتالونیا سپری می‌کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، علی‌رغم پرداخت مبلغ هنگفتی برای انتقال ویتور روکه و حضور زودهنگام او برای پر کردن جای مصدومان بارسا، این بازیکن 19 ساله برزیلی در تیم تحت هدایت ژاوی جایی در ترکیب اصلی ندارد. روکه در ژانویه با انتظارات فراوانی به بارسلونا آمد. او که تابستان گذشته با حمایت ژاوی، خوان لاپورتا رئیس باشگاه و دکو، مدیر ورزشی بارسلونا به این تیم پیوست، قرار بود خیلی زود به یکی از ستارگان این فصل بلوگرانا تبدیل شود.

با این حال، پنج ماه پس از این انتقال، تاثیرگذاری او ناچیز بوده است. با نزدیک شدن به پایان فصل، روکه تنها 310 دقیقه در 13 بازی لالیگا به میدان رفته است. از این تعداد، تنها دو بازی را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرده است.

ناامیدی و افسردگی ویتور روکه

بی‌تردید، عدم حضور در ترکیب اصلی و شایعات پیرامون آینده‌اش، بر روحیه روکه تاثیر منفی گذاشته است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، بازی نکردن‌های روکه و گمانه‌زنی‌های فراوان، به روحیه این مهاجم جوان که اتفاقا به داشتن روحیه قوی هم معروف بود، لطمه زده است. گفته می‌شود این مهاجم شاداب سابق در حال حاضر غمگین و افسرده است و حتی در خانه نیز نمی‌تواند از فکر وضعیت خود رها شود.

ژاوی با روکه قطع ارتباط کرده است

حواشی مربوط به روکه به همین جا ختم نمی‌شود. اطرافیان او مدعی هستند که ژاوی هیچ ارتباطی با روکه نداشته و این موضوع مانع از درک انتظارات مربی توسط این بازیکن شده است. این موضوع با ادعای کادر فنی که می‌گویند با ارائه آنالیز ویدئویی فردی و تشویق و تذکرات متعدد در زمین به روکه کمک کرده‌اند، مغایرت دارد.

با وجود این روایت‌های متناقض، یک چیز قطعی و مسلم است: ماه‌های آینده برای آینده ویکتور روکه سرنوشت‌ساز خواهد بود. باشگاه باید راه‌حلی پیدا کند، خواه با بهبود ارتباط با کادر فنی و خواه با افزایش فرصت‌های بازی، تا این انتقال امیدوارکننده برای هواداران بارسا به یک ناامیدی کامل تبدیل نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد