Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی بعد از مدت ها توانست در یک بازی گلزنی کند و تیمش نیز برنده مسابقه شود.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از اولاریون، گل‌های نیکلاس گونزالس، آنخل دی ماریا و لیونل مسی باعث شد تا ورزشگاه مملو از تماشاگر بومبونرا در بوئنوس آیرس برای مسابقه‌ای که تشریفاتی بود سر از پای نشناسد. آرژانتین مدت‌هاست که به جام جهانی قطر در اواخر امسال راه یافته است، در حالی که ونزوئلا اولین تیم از  آمریکای جنوبی بود که حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی باعث شد آرژانتین با تنها ۴ امتیاز کمتر از برزیل در رده دوم باشد. ونزوئلا پس از سیزدهمین شکست در ۱۷ بازی مقدماتی، در قعر جدول قرار گرفت.
لیونل مسی برنده ۷ توپ طلای فوتبال جهان در دو بازی اخیر تیم ملی کشورش غایب بود و مصمم بود در این دیدار گلزنی کند و در نهایت به هدف خود نیز رسید و توانست شمار گل‌های ملی خود را به ۸۱ گل برساند. به این ترتیب رکورد شکست ناپذیری آرژانتین به ۳۰ بازی رسید.
ایتالیا در لیگ ملت های اروپا با شکست از تیم ملی اسپانیا پس از ۳۷ بازی رسمی، بالاخره طعم شکست را چشیدند و نتوانستند رکورد خود را به ۳۸ بازی بدون شکست برسانند. اکنون آرژانتین ۷ بازی تا رسیدن به رکورد شکست ناپذیری ایتالیا فاصله دارد.
از این منطقه اروگوئه و اکوادور پنج‌شنبه شب بلیت‌های خود را برای قطر رزرو کردند تا چهار سهمیه مستقیم به جام جهانی مشخص شود و رقابت در هفته پایانی برای کسب سهمیه پلی آف است.  اکنون تنها چیزی که بلاتکلیف باقی می‌ماند این است که چه تیمی پنجم می‌شود و به پلی آف مقدماتی بین قاره‌ای راه می‌یابد.
پرو با یک امتیاز بیشتر از کلمبیا و دو امتیاز بیشتر از شیلی در این نبرد پیشی گرفته است و همه نگاه‌ها اکنون به بازی‌های هفته آخر در مقدماتی این قاره است.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال آرژانتین ، انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روزی خواهد آمد که برنده هشت توپ ‏طلا و اسطوره فوتبال آرژانتین، لیونل مسی، چاره‌ای نخواهد داشت ‏جز اینکه کفش‌ها را آویخته و به عنوان فوتبالیست بازنشسته شود. ‏اما در آرژانتین هیچکس دوست ندارد به آن روز فکر کند. ‏

طبق یک سنت فوتبالی مسی به احتمال زیاد ابتدا با فوتبال ملی ‏خداحافظی کرده و مدتی بعد بازی کردن در سطح باشگاهی را هم کنار ‏خواهد گذاشت. لئو در ماه ژوئن 37 ساله می‌شود و این یعنی زمان ‏زیادی تا آن روز باقی نمانده است. ‏

با اینحال لئو مشخص کرده که این اتفاق در آینده خیلی نزدیک ‏نخواهد افتاد. مسی به هموطنانش تعهد داده که در کوپا آمه‌ریکای ‏این تابستان بار دیگر بازوبند کاپیتانی آلبی‌سلسته را به بازو می‌بندد، ‏او حتی به صورت تلویحی اشاره کرده که قصد دارد در جام جهانی ‌‏2026 هم حضور داشته باشد. آرژانتین با رهبرش در این دو تورنمنت ‏مدافع عنوان قهرمانی است و چه رویایی شیرین‌تر از اینکه مسی و ‏تیم ملی کشورش بتوانند در آخرین روزهای فوتبالی او از دو عنوان ‏قهرمانی باارزش و تاریخی دفاع کنند. ‏

ازکیل پالاسیوس یکی از هم‌تیمی‌های مسی است که در استادیوم ‏لوسیل قطر طعم قهرمانی دنیا در کنار او را چشیده است. او در ‏مصاحبه با رویترز نشان داد که آرژانتینی‌ها اصلا دوست ندارند به روز ‏خداحفظی مسی فکر کنند. پالاسیوس گفت:" اصلا نمی‌خواهم درباره ‏خداحافظی مسی صحبت کنم. بیایید فکرش را هم نکنیم. ما ‏آرژانتینی‌ها همه می‌خواهیم لئو جاودانه باشد و تا ابد کنارمان بازی ‏کند". ‏

دیگر خبرها

  • جم رکورد فروش را شکست
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!