Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:31:57 GMT

کاشان همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۱۸۸۵

کاشان همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

گروه استان‌ها- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه کاشان همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، گفت: فوتی کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، خوشبختانه با بهبود شرایط کاشان  در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد اما این موضوع نشان از آن دارد که ویروس کرونا در منطقه کاشان همچنان جولان می‌دهد و از پیک ششم کرونا نیز عبور کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته شش بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شدند، اظهار داشت: از این تعداد پنج بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده و یک بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهداء بستری و بیماری نیز در بیمارستان ثامن شهرستان آران و بیدگل بستری نشده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه بیمار بستری شده در کاشان بیمار با حداقل پنج و حداکثر 92 سال سن دارد، افزود: در شهرستان آران و بیدگل نیز بیمار با 100 سال سن به عنوان بیمار حاد تنفسی بستری شده است.

دلاوری با بیان اینکه تاکنون 29 بیمار حاد تنفسی در دو مرکز درمانی شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء آران و بیدگل بستری هستند، ابراز داشت: از این تعداد 20 بیمار در شهرستان کاشان و 9 بیمار نیز در شهرستان آران و بیدگل بستری شدند و از تعداد کل بیماران بیماری نیز به صورت موقت بستری نشدند.

وی از بستری 12 بیمار حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه در دو مرکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: طی 24 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ بیماری در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل جان خود را از دست نداده است.

دلاوری با بیان اینکه تعداد موارد مثبت جدید کرونا طی 24 ساعت گذشته در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به پنج مورد می‌رسد، تصریح کرد: تعداد مراجعان به کلینیک‌های حاد تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی 24 ساعت گذشته تعداد 27 بیمار به کلینیک حاد تنفسی مراجعه کرده و تاکنون شش هزار 959 نفر نیز در بخش بستری موقت پذیرش شدند.

وضعیت امیدوارکننده کرونا در آذربایجان‌غربی؛ فقط یک شهر نارنجی داریمساعات کاری ادارات به پیش از ایام کرونا بازمی‌گردد/ حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها از 14 فروردیناجرای مصوبات ستاد کرونا در استان کرمان؛ از اعمال محدودیت‌ها تا آموزش حضوری دانش‌آموزان و دانشجویان

وی ضمن تأکید بر رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاشان و آران و بیدگل آران و بیدگل بستری طی 24 ساعت گذشته حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است