Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سجاد رستمی افزود:این واحدهای صنعتی دانش بنیان در زمینه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم های خودکار،دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، فناوری زیستی،کشاورزی و صنایع غذایی،فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: واحد های صنعتی دانش بنیان در مجموع بیش از سه درصد مجموع واحدهای تولیدی حوزه صنعت،معدن وتجارت را تشکیل می دهند.

رستمی افزود: شناسایی واحدهای صنعتی مستعد دانش بنیان و کمک به دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی و معدنی از طریق ظرفیت مشاوران و کلینیک های کسب و کار، ارائه تخفیف و تشویق جهت استقرار شرکتهای دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی و فناوری از جمله مهمترین برنامه های این سازمان در سال جاری است.

وی گفت:شرکت های دانش بنیان در دو بخش دانش بنیان نوپا و دانش بنیان صنعتی فعالیت می کنند که منجر به ثروت آفرینی و ایجاد ارزش افزوده در حوزه دانش بنیان می شوند.

رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: اعطای تسهیلات ارزان قیمت، مشوق برای واگذاری زمین، معافیت‌های مالیاتی و خدمات‌رسانی ویژه از مهمترین مزایای تبدیل شدن کارخانه‌های صنعتی به شرکت‌های دانش بنیان است

کد خبر 1615844

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت صنعت معدن و تجارت دانش بنیان واحدهای صنعتی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است

رئیس کل گمرک عراق با اشاره به بازدید خود از ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و مشاهده دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت)، تاکید کرد: آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه جانبه علمی‌ و فناوری ایران است و دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی نیز قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، حسن حمود حسانی، مشاور وزیر مالیه و رئیس کل گمرک عراق با ابراز خرسندی از حضور در آی‌هیت اظهار کرد: کالاهایی که در خانه نوآوری و فناوری ایران به نمایش گذاشته شده از سطح تکنولوژی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران، افزود: به نظر من آی‌هیت نماد افتخار ایرانیان است و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در تمام زمینه‌های علمی‌ و فناوری نشان ‌می‌دهد.

حسانی تصریح کرد: دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است. این شرکت‌ها با کمک نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی، دانش را به فناوری (محصول یا خدمات) و در نتیجه ثروت تبدیل کرده‌اند.

به گفته وی، ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار ارزشمند است و سبب شکل‌گیری اتفاقات خوبی برای ایران خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • باتری‌های لیتیومی از پسماندهای خطرناک شیمیایی فلز لیتیوم تولید شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است