Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد کرونا با بیان اینکه تلاش‌های خوبی در راستای کنترل بیماری کرونا صورت گرفته تا مردم و مسافران دغدغه‌ای نداشته باشند، گفت: البته اشکالاتی هم در برخی شهرستان‌ها خصوصا مناطق گرمسیری وجود دارد که باید در مدت باقی‌مانده تعطیلات نوروزی برطرف شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهل‌انگاری و عادی انگاری‌ بیماری کرونا افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص در میان رانندگان تاکسی رضایت‌بخش نیست که گشت ویژه در این زمینه انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه تنها ۳۷ درصد مردم استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها مردم را برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا تشویق و ترغیب کنند.

هاشمی‌مهر ادامه داد: در ستاد ملی کرونا بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین تاکید شد، لذا اعلام می‌کنیم همه مدارس و دانشگاه‌ها از این تاریخ باز و کلاس‌ها حضوری برگزار می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها را موجب افت شدید تحصیلی در میان این دو قشر دانست و عنوان کرد: مدارس و دانشگاه‌هایی که در این زمینه تخلف کنند معرفی و با آنها برخورد می‌شود.

وی به نگرانی‌ها در خصوص اُمیکرون نوع دوم اشاره و عنوان کرد: اُمیکرون نوع دو با توجه به شدت گسترش و ابتلا بالا تهدید جدی به شمار می‌رود که پیش‌بینی‌ها در این زمینه توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از بیمارستان گچساران داشتم آمار  بستری‌ها بالا بود که دلیل آن مسمومیت‌های غذایی بود، دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را به مردم انجام دهد.

هاشمی‌مهر بیان کرد: تنها شهرستان قرمز کرونایی استان شهرستان چرام است، از نزدیک این شهرستان را دیدم نه بیمارستانی وجود دارد نه مرکز بهداشتی روندی که این شهرستان دارد، نگران کننده است.

وی با تاکید بر اینکه کنترل شود تا شاهد افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میرها در سطح استان نباشیم، گفت: هر روز شاهد  مرگ و میر افراد کرونایی از یک تا سه نفر هستیم که نگران کننده است.

هاشمی‌مهر در بخش دوم سخنان خود گفت: خوشبختانه در چند روز اخیر هیچ‌گونه مشکل امنیتی در استان وجود نداشته است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای بر مدیریت این شرایط تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها تصمیماتی که در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌‌ها گرفته شد را اجرایی کنند تا با مشکلی مواجه نشویم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت اسکان مسافران گریزی زد و گفت: اسکان مسافران در استان خصوصا شهرستان گچساران مطلوب است تنها نیازمند تجهیزاتی مانند فرش و این قبیل موارد هستیم که آموزش و پرورش تامین کند.

وی با اشاره به تلاش‌های هلال احمر، میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌ها در استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: هلال احمر و میراث فرهنگی در شهرستان کهگیلویه هیچ برنامه‌ای برای استقبال از نوروز نداشتند که برایم جای سوال است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس ستاد استانی کرونا معاون سیاسی استاندار تصادفات جاده ای کهگیلویه و بویراحمد مدارس و دانشگاه ها هاشمی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی به جد در این استان پیگیری می‌شود افزود: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه فقط برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد کشور امری ضروری است. وی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خواست تا بدون استعلام از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نکنند تا متحمل هزینه و خسارت نشوند. معتمدی پور افزود: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم ناجا محقق شده است. مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد هم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده روستای موردراز شهرستان بویراحمد با حضور، نماینده دادستان، یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، قلع و قمع شد.  جهرم شاکریان ادامه داد: قلع و قمع انجام شده در مساحت۳هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی کشاورزی بوده که شامل ۹ مورد دیوارکشی غیر مجاز در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده است.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک