Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدین خرّم روز شنبه در جسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و آموزش های غیرحضوری موجب خسارت شدید از لحاظ علمی شده است.

وی همچنین با اشاره به آمار تردد مسافران نوروزی به استان گفت: با توجه به بهبود وضعیت آب و هوایی استان پیش بینی می شود آمار مسافران نوروزی در هفته جاری فزایش یابد که ضروری است تمام ستادها در حوزه سلامت و کنترل مسافران فعال تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرّم با تاکید بر اینکه باید میزبان خوبی برای مسافران باشیم، ادامه داد: کنترل جاده ها و ورودی شهرها باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا سلامتی مسافران در جاده ها تا حد ممکن تضمین شود.

وی گفت: با وجود تغییرات آب و هوایی و بارش برف در استان میزان مسافران نورزی به آذربایجان شرقی تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هتل ها و مراکز اقامتی و همچنین سامانه های حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی، افزود: اگر پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شود بعد از تعطیلات نوروزی با پیک کرونا مواجه نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه به بیش از ۵۰ درصد مردم استان ۲ دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند، اضافه کرد: با تعطیلی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان مخالفم و باید اقدامات اقناعی برای افزایش میزان واکسیناسیون در استان انجام گیرد.

خرّم از رسانه ها درخواست کرد بیش از پیش اقدامات تبلیغی و ترویجی برای اقناع مردم جهت دریافت واکسن انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: از لحاظ تامین کالای اساسی در استان مشکلی نداریم، تمامی انبارها پر و دسترسی آسان مردم به مایحتاج و نیازمندی هایشان فراهم است.

برچسب‌ها تبریز استانداری آذربایجان شرقی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز استانداری آذربایجان شرقی محدودیت های کرونا تبریز استانداری آذربایجان شرقی محدودیت های کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی