Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:39:40 GMT

رصد تخلفات حادثه ساز با ۲۳ تیم گشت نامحسوس در ایلام 

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۱۹۵۸

رصد تخلفات حادثه ساز با ۲۳ تیم گشت نامحسوس در ایلام 

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راه استان از فعالیت ۲۳ تیم گشت نامحسوس پلیس راه در ایام نوروز خبر داد. 

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" اظهار کرد : با توجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه و مسافرت های روزانه در تعطیلات سال جدید ؛ پلیس راه استان ایلام با همکاری ادارات دولتی استان باتجهیز ۲۳تیم گشتی کنترل نامحسوس با تخلفات رانندگان در جاده ها برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خط قرمز پلیس، تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز، تجاوز به چپ، عبور از شانه خاکی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و نبستن کمربند ایمنی است.
این مقام انتظامی گفت : در صورت ارتکاب همزمان دو تخلف حادثه ساز، خودروی متخلف به مدت ۷۲ساعت توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان به شهروندان توصیه کرد در مسافرت های روزانه استراحت کافی داشته باشند و  با سعه صدر و صبر حوصله رانندگی کرده و از عجله و شتاب  و ارتکاب تخلفات حادثه ساز خوداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام حادثه ساز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط، نداشتن پروانه کسب و گران‌فروشی مهروموم و برای ۲۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی مأموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گران‌فروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‌

کد خبر 748470

دیگر خبرها

  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر