Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با اشاره به تسریع در خط ریلی بوشهر در سال ۱۴۰۱ گفت: در این راستا ۱.۳ میلیارد دلار اعتبار برای اجرا آن مصوب شده که در مدت ۴ سال ۴۰ هزار میلیارد تمان برای اجرا خط ریلی بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در جمع کارکنان استانداری بوشهر با تبریک سال جدید و گرامیداشت تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن از افزایش مسافران نوروزی به استان خبر داد و اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه ارائه خدمات به مسافران نوروزی مقام برتر در کشور کسب کرد که از خدمات شبانه‌روزی دست‌اندرکاران و ستاد تسهیل خدمات سفر قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه پذیرش گردشگر و مسافر در ایام نوروز تاکنون مقام دوم کشوری را کسب کرده است تصریح کرد: برقراری امنیت پایدار یکی دیگر از موفقیت‌های استان بوشهر است که نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران و درخور تحسین است.

استاندار بوشهر از تسریع اجرا طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از 120 پروژه متوقف در حوزه سرمایه‌گذاری در استان 90 درصد آن طی 2 هفته منتهی به پایان سال تعیین تکلیف شد که موفقیت مهم در این عرصه محسوب می‌شود.

محمدی‌زاده فعالیت تیم‌ها در عرصه نظارت، بازرسی، تأمین، عرضه و تثبیت قیمت کالا در استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: با وجود ورود حجم قابل توجه مسافر و گردشگر در ایام نوروز به استان بوشهر نه تنها کمبودی در عرضه ارزاق عمومی گزارش نشد بلکه قیمت اجناس هم کنترل شد و افزایش نداشت.

وی حضور کارکنان در نخستین روز کاری در سال جدید را نشان از توجه به حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم دانست و خاطر نشان کرد: حضور کارکنان در نخستین روز کاری سال جدید نشانگر عزم جدی کارکنان دولت برای حل مشکلات و عملیاتی شدن شعار « تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین » است.

استاندار بوشهر با اشاره به اعتبارات سفر رئیس جمهور در سال 1400 تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر 5 هزار میلیارد تومان مصوب شد که اجرا پروژه‌های مهم و شاخص مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

محمدی‌زاده یکی از پروژه‌های شاخص استان بوشهر را خط ریلی این استان دانست و خاطر نشان کرد: راه‌‌آهن بوشهر - شیراز که به بوشهر، عسلویه و شیراز تغییر کرده 1.3 میلیارد دلار برای اجرا آن مصوب شده است.

وی از سرمایه‌گذاری 40 هزار میلیارد تومانی برای پروژه خط ریلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سالانه 10 هزار میلیارد تومان در اجرا خط راه آهن بوشهر، عسلویه - شیراز تأمین اعتبار و در مدت 4 سال 40 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

استاندار بوشهر حل مشکل مسکن کارکنان دولت را یکی از اولویت‌های امسال دانست و خاطر نشان کرد: تسریع در اجرا طرح جهش تولید مسکن یکی از اولویت‌های استان بوشهر است که تلاش می‌شود بر اساس برنامه زمانبندی این مهم محقق شود.

استان بوشهر تاکنون پذیرای مسافران و گردشگران از 31 استان بوده استاستاندار بوشهر: از همه ظرفیت‌های استان بوشهر برای اسکان مسافران استفاده شد933 میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ابلاغ شد+فیلم

محمدی‌زاده، بزرگترین رخداد سال 1400 را انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: در این انتخابات، دولت مردمی، جهادی و انقلابی، آیت‌الله رئیسی روی کار آمد و در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد عملکرد آن قابل توجه و درخور تحسین داشته است.

وی مهار بیماری کرونا را یکی از موفقیت‌های دولت آیت‌الله رئیسی دانست و تصریح کرد: مهار و کنترل تورم یکی از برنامه‌های مهم دولت است که تاکنون به موفقیت‌های مهمی دست یافته است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار میلیارد تومان خاطر نشان استاندار بوشهر خط ریلی بوشهر سرمایه گذاری استان بوشهر برای اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ حجت‌الاسلام حکمت علی مظفری در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه این استان با دیرینه روش و سابقه درخشان افتخارات مهمی در ادوار مختلف تاریخ داشته است، اظهار داشت: استان بوشهر از بزرگ منشی، غیرت، و شجاعت جایگاه مهمی در ایران اسلامی دارد.

وی شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی، تاریخی، سیاسی و مبارزاتی استان بوشهر را یکی از افتخارات این خطه دلیرپرور دانست و بیان کرد: شهیدان همچون رئیسعلی‌ها، مهدوی‌ها، عاشورای‌ها نشان از اقتدار و افتخار استان بوشهر در عرصه مبارزه با استعمار، استکبار و طاغوت است.

رئیس دیوان عدالت اداری دفاع از حقوق کارگر یکی از سیاست‌های مهم دیوان عدالت اداری دانست و اضافه کرد: برای رسیدگی به حقوق و مطالبه کارگران در این حوزه ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری تعیین و راه‌اندازی شده است.

مظفری ادامه داد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری توجه به حقوق و رضایتمندی مردم را از آزمون‌های مولای متقیان امام علی علیه‌السلام دانست و تأکید کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دیوان عدالت اداری شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند و این دیوان مولود نظام اسلامی ایران است.

استاندار بوشهر هم در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد