Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@02:30:06 GMT

حرکت جالب کی‌روش بعد از پیروزی مصر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۲۱۱۸

حرکت جالب کی‌روش بعد از پیروزی مصر

تیم ملی فوتبال مصر با هدایت کارلوس کی روش، نصف راه صعود به رقابت های جام جهانی 2022 قطر را با موفقیت پیمود و شب گذشته توانست به لطف گل بخودی سیلو سیس، سنگال قهرمان جام ملت های آفریقا را شکست داده و در انتظار مسابقه برگشت بماند.

همانطور که انتظار می رفت، نشست خبری پس از بازی با اتفاقات و حواشی خاص و جالبی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرتغالی در بخشی از این کنفرانس خطاب به خبرنگاران اعلام کرد که مصر بازی را برنده شده و دلیل ناراحتی آنها را نمی فهمد. کی روش همچنین تصمیماتش در دوران مربیگری را به خواندن یک آهنگ تشبیه کرد که خبرنگاران تنها باید درباره خوب یا بد بودن آن نظرشان را ارائه کنند.

اما قسمت جالب نشست خبری کارلوس کی روش به بخش پایانی این کنفرانس مطبوعاتی بازمی‌گردد. جایی که سرمربی پرتغالی پس از پایان صحبت هایش اعلام کرد هر کسی که از سبک بازی مصر برابر سنگال رضایت دارد، دستانش را بالا بگیرد.
پس از این صحبت ها، خود کی روش به عنوان نخستین فرد دستانش را بالا گرفت و سپس خبرنگاران مصری حاضر در کنفرانس مطبوعاتی با خوشحالی از نتیجه به دست آمده و سبک بازی تیم ملی کشورشان، دستشان را بالا گرفتند تا اینگونه رضایت خود از عملکرد تیم کی روش را نشان دهند.

دیدار برگشت تیم های ملی مصر و سنگال 9 فروردین و به میزبانی یاران سادیو مانه برگزار خواهد شد و دو تیم فینالیست جام ملت های آفریقای جنوبی که چند هفته پیش به مصاف هم رفته بودند، این بار در دیدار مرگ و زندگی با هم روبرو خواهند شد.

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم مصر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاس ورزش سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • ببینید | حرکت جالب سید حسن خمینی در یک دیدار دیپلماتیک