Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی سیاهکالی مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در ایام تعطیلات نوروزی، هیچ‌گونه تکلیفی که دغدغه‌ای برای خانواده‌ها ایجاد کند نداریم اما ممنوعیت پیک نوروزی به معنای ممنوعیت تکالیف دانش آموزی نیست.

این مسوول گفت: برای دانش آموزان ابتدایی در نوروز امسال دستورالعمل "عید، هنر و داستان" در نظر گرفته‌ شده که البته انجام آن هم طبق علاقه و خواست خود دانش آموزان آزاد است و هیچ اجباری برای انجام آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در سال‌های گذشته تکالیف نوروزی یا همان پیک نوروزی به دانش آموزان داده می‌شود و آنها موظف بودند تا این دفترچه‌ها را تا آخر تعطیلات تکمیل کنند که بر اساس بررسی و نظرات کارشناسان بازدهی مطلوبی نیز نداشت.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی و سپری شدن اوقات دانش آموزان در کنار خانواده‌ها طرح "عید، هنر و داستان" جایگزین تکالیف قدیمی شده و زمینه لذت بردن از مطالعه و انجام کارهای هنری را برای دانش آموزان دوره ابتدایی فراهم کرده‌ است.

این مسوول تاکید کرد: دانش آموزان می‌توانند از مهارت‌های نقاشی، کلامی و تصویری برای روایت داستان خود بهره بگیرند که این امر گامی مؤثر در پرورش خلاقیت و قوه تخیل و کسب مهارت‌های زندگی است.

وی اضافه کرد: معلمان از ارائه هرگونه تکلیف، تکمیل جزوه یا پیک آموزشی به دانش آموزان خودداری کرده و صرفاً در چارچوب تعیین شده، دانش آموزان را در یکی از دو محور هنری و ادبی در ایام عید راهنمایی کنند.

استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که از این تعداد ۱۳۱ هزار دانش آموز ابتدایی هستند.

برچسب‌ها مدارس نوروز استان قزوین دانش‌آموزان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس نوروز استان قزوین مدارس نوروز استان قزوین دانش آموزان محدودیت های کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معلمان مدارس دانش آموزان توانخواه، تنها علم و دانش آموزش نمی‌دهند بلکه درس زندگی و عشق می‌دهند.
معلمانی که در کنار کار معلمی، در جایگاه مادری و پرستاری هم نقش آفرینی می‌کنند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به مناسبت در آستانه روز معلم سری به یکی از مدارس دانش آموزان توانخواه زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایتی از رنج دانش آموزان مازندرانی
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟
  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • مراسم روز معلم دانش آموزان اتباع + فیلم
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب