Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@21:31:14 GMT

رئیس و دبیر اسبق فدراسیون مهمان علیرضا دبیر بودند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۲۳۵۰

رئیس و دبیر اسبق فدراسیون مهمان علیرضا دبیر بودند

محمدعلی صنعتکاران دارنده مدال های طلا و نقره جهان و برنز المپیک، رئیس و نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی و مربی و مدیر اسبق تیم های ملی کشتی به همراه پرویز عرب عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد و دبیر اسبق فدراسیون کشتی صبح امروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازروابط عمومی فدراسیون کشتی، این دو پیشکسوت قدیمی کشتی و از همدوره های جهان پهلوان تختی، ابتدا مهمان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بودند و پس از آن نیز با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد، با ملی پوشان و کادر فنی دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علیرضا دبیر در این دیدار گفت: خوشحالیم که در محضر بزرگان کشتی ایران هستیم و از حضور این عزیزان در اردوی تیم های ملی استقبال می کنیم.   محمدعلی صنعتکاران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور یک کشتی گیر در رأس فدراسیون کشتی گفت: علیرضا دبیر از جنس کشتی و فردی با ادب و با اخلاق است و می تواند به کشتی کشور کمک کند.   رئیس فدراسیون کشتی در پایان این دیدار با اهدای هدایایی از جمله آلبوم تصاویر قدیمی این پیشکسوتان گرانقدر کشتی از آن ها تقدیر و تجلیل بعمل آورد.   احمد عرب مسئول رسیدگی به امور پیشکسوتان کشتی نیز در این دیدار حضور داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان