Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:55:10 GMT

«موزیکال دایانا» بدترین فیلم سال ۲۰۲۱ شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۲۴۴۴

«موزیکال دایانا» بدترین فیلم سال ۲۰۲۱ شد

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، تمشک طلایی عنوان جوایزی است که هر ساله روز قبل از برگزاری مراسم اسکار، به بدترین‌های هالیوود در آن سال اهدا می‌شود؛ امسال نسخه فیلمبرداری شده تئاتر پرنسس دایانا این جوایز را درو کرد. این فیلم که موزیکال دایانا نام دارد، تمشک‌ طلایی بدترین فیلم، بدترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل زن، بدترین کارگردان و بدترین فیلمنامه را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم هرج و مرج فضایی: میراث جدید از برادران وارنر با دریافت سه تمشک طلایی، پس از موزیکال دایانا، دومین برنده بزرگ جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۱ شد. این فیلم نامزد دریافت چهار تمشک طلایی شده بود که از این بین تنها جایزه بدترین فیلم سال را دریافت نکرد. موزیکال دایانا برای رسیدن به این افتخار(!) علاوه بر هرج و مرج فضایی ۲ از رقبایی چون فیلم بی‌نهایت (۲۰۲۱، آنتوان فوکوآ)، کارن (۲۰۲۱، کوک دانیلز) و زنی پشت پنجره (۲۰۲۱، جو رایت) پیشی گرفت.  

لبرون جیمز برای بازی در فیلم هرج و مرج فضایی: میراث جدید جایزه بدترین بازیگر نقش اول مرد سال را برد و جایزه بدترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در موزیکال دایانا به ژانا دووال اهدا شد.

جودی کی جایزه بدترین بازیگر نقش مکمل زن سال را نیز برای موزیکال دایانا به ارمغان آورد و جرد لتو برای بازی در فیلم خاندان گوچی، تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

جایزه بدترین بازسازی یا دنباله سینمایی نیز به فیلم هرج و مرج فضایی ۲ اهدا شد.

جایزه تمشک طلایی از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله برای معرفی بدترین ساخته‌های سینمایی آن سال برگزار می‌شود. سال گذشته، رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی دونالد ترامپ، برای حضور کوتاهی که در فیلم بورات ۲ داشت، تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد. 

مایک لیندل ۵۹ ساله دیگر حامی دوآتیشه ترامپ نیز از جوایز تمشک طلایی امسال بی‌نصیب نماند. مستند اثبات مطلق از او که مدعی تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آمریکاست، تمشک طلایی بدترین فیلم سال را از آن خود کرد و خود لیندل هم برای حضور در این مستند تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد را گرفت.

فیلم جنجالی موزیک از سیا فرلر خواننده و ترانه‌سرای مشهور استرالیایی با دریافت ۳ جایزه بدترین بازیگر نقش اول زن، بدترین بازیگر نقش مکمل زن و بدترین کارگردانی دیگر برنده بزرگ جوایز تمشک‌ طلایی سال پیش بود. 

برچسب‌ها هالیوود رویدادهای حوزه سینما سینمای جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان هالیوود سینمای جهان جایزه بدترین بازیگر نقش بدترین بازیگر نقش مکمل تمشک طلایی بدترین هرج و مرج فضایی بدترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • نمایش موزیکال شازده کوچولو
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند