Web Analytics Made Easy - Statcounter

عليرضا قيطاسي، مدیرعامل بانک دی در سومين روز تعطيلات نوروز به صورت سرزده از شعبه كشيك بيرجند بازدید و با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومي بانك دي، قيطاسي در جريان اين بازديد، ضمن تبريك سال نو از تعهد كاري و تلاش كاركنان اين شعبه و شعب كشيك بانك دی در تعطيلات نوروز براي خدمت‌رساني به مشتريان قدرداني كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل بانك دي با اشاره به اينكه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در شعار سال ١٤٠١ بر موضوع « تولید » با دو قید جهت‌دهنده، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز تکیه کرده و سه کلمه « تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین » را نقشه راه كشور در سال جديد اعلام كردند، گفت: مهم‌ترین هدف کشور در سال جدید، توسعه اقتصادی مبتنی بر تولید و دانش است و بانك دي به عنوان بانك حامي توليد در سال جديد، تمامي امكانات و ظرفيت‌هاي خود را براي تحقق شعار سال و كمك به تسريع و تسهيل توسعه اقتصادي كشور به كار خواهد گرفت.
قيطاسي با بيان اين كه اقتصاد كشور، بانك محور است اختصاص منابع بانك ها را به صنايع پيشرفته براي حمايت از توليد داخلي و پروژه‌هاي اشتغال‌زا يك ضرورت دانست.
وي افزود: انتظار مي‌رود كاركنان بانك دي نيز با توجه به اهميت و تاثيرگذاري شركت‌هاي دانش بنيان و استارت آپي در اقتصاد كشور، تلاش كنند با جذب منابع ارزان‌قيمت و هدايت اين منابع در راستاي حمايت از توليد و اشتغال، در تحقق شعار سال اهتمام ورزند.
قيطاسي با اشاره به ظرفيت‌هاي بومي و محلي منحصر به فرد استان خراسان جنوبي، وجود ذخایر معدنی، شهرک‌ صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی،محصولات کشاورزی و دامی در منطقه، زمینه توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و مرز مشترك با افغانستان را از جمله مهم‌ترين ظرفيت‌هاي اقتصادي و سرمايه‌گذاري شهرستان بيرجند برشمرد و تأكيد كرد كه همكاران شعبه بيرجند با بهره گيري از اين ظرفيت‌ها مي‌توانند در رشد منابع شعبه، تحول چشمگيري ايجاد كنند.
مديرعامل بانك دي، تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران را مهم‌ترین رسالت اجتماعی بانک دی دانست و تصريح كرد: بانک دی در کنار رسالت اقتصادی خود در حوزه بانکداری، وظیفه خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری را نیز در زمره مأموریت‌های خود دارد و تسهيل و تسريع ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به اين قشر عزيز بايد در دستور كار تمامي شعب قرار گيرد.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه در سال جديد با تقويت همدلي و هم افزايي همكاران در واحدهاي ستادي و شعب و نيز بهره‌گيري از دانش و ظرفيت سرمايه انساني جوان و خلاق بانك دي، سالي درخشان در تقويم اين بانك رقم بخورد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی - بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبر‌های خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روز‌های گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است