Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:31:49 GMT

بازگشایی مدارس در گلستان از ۱۴ فروردین

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۲۵۷۰

بازگشایی مدارس در گلستان از ۱۴ فروردین

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری کرونای گلستان اظهارکرد: از ۱۴ فروردین ماه تمام مدارس و دانشگاه‌های گلستان طبق شیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا به صورت حضوری بازگشایی می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هم اکنون ۱۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند که ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بوده و ۲۹ بیمار هم برای تنفس راحت‌تر از دستگاه ونتیلاتور استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل فیروزی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار کرونایی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

وی گفت: در گلستان ۹۳.۲ دهم درصد از واجدان شرایط دوز اول واکسن و ۸۲.۲ دهم درصد هم دوز دوم واکسن را ترزیق کرده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ۳۱.۶ دهم درصد از گلستانی ها دارای شرایط دوز سوم را دریافت کرده اند که این میزان با میانگین کشوری فاصله دارد.

گل فیروزی افزود: از مجموع ۷۰ هزار واحد صنفی در گلستان، صاحبان ۶۱ هزار واحد صنفی دوز اول و ۵۶ هزار نفر دوز دوم و ۲۵ هزار واحد دوز سوم را دریافت کرده اند.

وی گفت: به لحاظ شیوع کرونا در گلستان سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰ شهرستان زرد و یک شهرستان هم آبی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: باید شمار افرادی که در استان دوز سوم را دریافت کنند از حدود ۳۲ درصد کنونی به ۴۵ درصد برسد.

کد خبر 5453900

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز سفرهای نوروزی کرمانشاه نوروز 1401 بارش برف سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان