Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از کمپ‌های هلال احمر استان، ضمن تقدیر از تلاش‌های امدادگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در راستای ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی طرح نوروزی و ایجاد سفری امن برای مسافران و کمک به در راه ماندگان و گرفتاران در برف و کولاک گفت: جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی علاوه بر وظایف تعریف شده سازمانی خود، در حوادث برف و کولاک اخیر نیز به موقع و مؤثر ظاهر شده و حتی در بازگشایی مسیرهای برف گیر نیز وارد صحنه شدند که قابل تشکر و قدردانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش هلال احمر در مباحث فرهنگی گفت: جمعیت هلال احمر استان در بحث‌های فرهنگ سازی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز قدمهای مثبتی برداشته و حضور پررنگی دارد و در عید نوروز امسال نیز با اجرای برنامه‌های ملی نظیر پویش‌ها به خوبی به این امر پرداخته است. محمدی ضمن اشاره و اعلام رضایت نسبت به برنامه‌های ابتکاری و بومی جمعیت هلال احمر استان مانند فرهنگ سازی نماز برای کودکان و نوجوانان، حفظ محیط زیست و ارائه آموزش در خصوص اطفا حریق، گفت: نیروهای داوطلب در جمعیت هلال احمر استان حضور مؤثر و فعالی دارند و مجموعه استانداری نیز از این جریان حمایت می‌کند. گفتنی است: در این روز محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی از پایگاه امداد کوهستان عون بن علی یادمان شهدای گمنام تبریز، پست نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز در ائل گؤلی، پایگاه امدادجاده ای شهید مدافع حرم بهرام مهرداد سفید کمر جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر و پایگاه امداد جاده‌ای شهید رحمت اله اوهانی جمعیت هلال احمر شهرستان مرند بازدید و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای و برف و کولاک و خدمات نوروزی به مسافران قرار گرفت. کد خبر 5453858

منبع: مهر

کلیدواژه: مسافران نوروزی استانداری آذربایجان شرقی عید نوروز مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز سفرهای نوروزی کرمانشاه نوروز 1401 بارش برف سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی در بین مددجویان (دختران ۳۰ تا ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.
این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل