Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:25:48 GMT

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران صاحب سهمیه جهانی شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۲۶۶۳

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران صاحب سهمیه جهانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۶ تیم از دوم فروردین در تهران آغاز و تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

در سومین بازی روز چهارم از مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان قهرمانی آسیا در تهران، تیم‌های ملی ایران و قطر به مصاف یکدیگر رفتند و ملی پوشان ایران با پیروزی در این دیدار جواز حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران توانست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل قطر به پیروزی برسد و با چهارمین برد خود در رقابت‌های آسیایی، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب نماید.

عصر امروز هم تیم ملی مردان ایران در یک دیدار حساس برابر تیم عمان قرار می گیرد.

گفتنی است دو تیم برتر مسابقات بزرگسالان و دو تیم برتر مسابقات نوجوانان جواز حضور در مسابقات جهانی هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد.

کد خبر 5453926

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال هندبال ساحلی تیم ملی هندبال ساحلی ایران قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی کره جنوبی مسابقات قهرمانی آسیا مهدی طارمی قایقرانی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال پرسپولیس دوچرخه سواری یحیی گل محمدی هندبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند