Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از پذیرایی روزانه حدود ۲۸ هزار زائر نوروزی در ۱۴ ایستگاه استقبال از زائران در مسیرهای منتهی به خراسان رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، جعفر رئیسیان‌زاده در رابطه با کیفیت ارائه خدمت رسانی به زائران نوروزی در قالب طرح نوروزی «دار‌الکرامه» اظهارداشت: یکی از اقدامات محوری این معاونت با کمک کانون‌های خادمیاری خراسان رضوی، راه اندازی 14 ایستگاه میان راهی در مسیر خراسان رضوی جهت خدمت به زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدمت روزانه به 2 هزار زائر در هر ایستگاه نوروزی

وی افزود: خادمیاران رضوی در هر یک از 14 ایستگاه نوروزی بین جاده‌ای بنیاد کرامت رضوی، با چای، آب، غذای گرم سبک، روزانه پذیرای حداقل 2 هزار زائر در مسیرهای منتهی به مشهدالرضا(ع) هستند تا ضمن تکریم مهمانان حضرت رضا(ع)، خستگی راه را از تن این عزیزان بزدایند. 

200 هزار نفر از خدمات مؤسسه درمانی آستان قدس بهره‌مند شدندپخت و توزیع روزانه 20 هزار قرص نان در چهار نقطه پیرامونی حرم رضویارائه خدمات متنوع به زائران نوروزی در دفاتر ورودی حرم رضوی/ از امانت وسایل تا شارژ تلفن همراه

توزیع 1000 پُرس غذای متبرک بین زائران 

به گفته معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، در این ایستگاه‌ها ضمن پذیرایی سبک از زائران، خادمیاران هر روز از متوسط 500 تا 600 زائر که تمایل به دریافت غذای متبرک حضرت رضا(ع) دارند، در سامانه کرامت ثبت نام به عمل می‌آورند که بسته به تعداد زائران ثبت‌نام شده در هر روز، تا حدود 200 نفر به قید قرعه از غذای متبرک بهره‌مند می‌شوند و تا کنون حدود یک هزار پرس از غذا تقدیم این زائران شده است. 

وی اضافه کرد: این زائران پس از رسیدن به شهر مشهد می‌توانند با مراجعه به دفتر معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، فیش غذای خود را دریافت کرده و از غذای متبرک مهمانسرای حضرت رضا(ع) بهره‌مند شوند. 

به گفته رئیسیان‌زاده در قالب این طرح، برای ایام تعطیلات نوروزی، طبخ و توزیع حدود 5 هزار پرس غذا پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد کرامت رضوی غذای متبرک هزار زائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع 1402 بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.

لذا مقرر گردید از امروز تا 10روز آینده به حساب 82500  زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت