Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به گفته مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران همزمان با «ساعت زمین» چراغ‌های دریاچه شهدای خلیج فارس خاموش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، فریدون رضوی کیا با بیان اینکه مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس همگام با سایر بخش‌های شهرداری تهران طی سال‌های گذشته نسبت به اجرای رویداد ساعت زمین اقدام کرده است، عنوان کرد: «ساعت زمین» یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است که طی آن خانواده‌ها و کسب و کارها با خاموش کردن چراغ‌ها و سایر دستگاه‌های الکتریکی غیرضروری به مدت یک ساعت اثرات تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان را به یاد می‌آورند و به زمین، فرصت نفس دوباره می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان اینکه اغلب نمادهای شهری و ساختمان‌های مهم در کشورهای مختلف به این جنبش محیط‌زیستی ملحق شده‌اند، گفت: حرکت جهانی ساعت زمین اقدام نمادین برای جلب توجه همگان برای احترام گذاشتن به زمین و توجه به اهمیت استفاده صحیح از انرژی برق و پیشگیری از گرمایش زمین است.
امسال، سومین سال پیاپی است که دریاچه شهدای خلیج فارس، در این رویداد زیست محیطی شرکت می‌کند. امشب از ساعت 20:30 تا 21:30، تمامی چراغ‌های دریاچه، به احترام زمین، خاموش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دریاچه شهرداری تهران ساعت زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییر نمی‌کند


به گزارش تابناک، پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس عبدالعلی علی عسکری رئیس این هلدینگ اعلام کرده بود نام باشگاه به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد.

به نقل از ایسنا با این حال مسئولان این هلدینگ از این تصمیم منصرف شده و استقلال با همان نام فعلی‌اش ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • پرونده تغییر نام استقلال بسته شد
  • عسکری: نام استقلال تغییر نخواهد کرد
  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • علی عسگری: استقلال، استقلال می‌ماند
  • عسکری: با هماهنگی وزارت ورزش برای تغییر پسوند «استقلال» اقدام می‌کنیم
  • پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال اضافه نخواهد شد
  • امروز روز جهانی خَر است!
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس