Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: تامین امنیت محلات، مرزها و جاده ها، سه ماموریت اساسی و محوری پلیس در طرح نوروزی است.

به گزارش ایسنا، سردار" محمد علی نوری نژاد" در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با تبریک سال نو و با اشاره به افزایش حجم ترددها در ایام تعطیلات نوروز گفت: حجم ترددها در جاده‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد بالایی برخوردار است و ما شاهد افزایش ۴۶ درصدی مسافرت‌ها نسبت به سنوات گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از کاهش تلفات انسانی نسبت به سنوات گذشته خبر داد و گفت: بحمدالله رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان سبب شده تا شاهد کاهش کشته‌های انسانی در تصادفات جاده ای در ایام نوروز امسال نسبت به سنوات گذشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور گفت: تامین امنیت محلات، مرزها و جاده‌ها، ۳ ماموریت اساسی و محوری پلیس در طرح نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام مسئول در پایان گفت: تمام تلاش ما در این است تا با تامین نظم و برقرای امنیت مطلوب در ایام تعطیلات نوروز، شهروندان بتوانند با امنیت خاطر، آسوده سفر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس نیروی انتظامی نوروز 1401 جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم