Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@10:33:03 GMT

دو جایزه جدید برای فیلم کوتاه گالو

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۲۷۶۱

دو جایزه جدید برای فیلم کوتاه گالو

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، فیلم کوتاه گالو با بازی رامین یحیی زاده در نقش اسحاق و دنیا نصر در نقش ساره، درباره مردی روستایی است که به صورتی اتفاقی تکه گوشتی را می‌یابد و پس از طبخ آن متوجه مزه غریبی می شود. آنگاه ، در

جستجویی جنون آمیز به دنبال گوشت دیگری می‌گردد که مزه‌ای مشابه داشته باشد و این جست‌وجو سرآغاز زنجیره‌های از فجایع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم کوتاه به نویسندگی اشکان شریعت، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کسری تیرسحر، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره Blackboard international film festival و جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره World film festival: Cannes؛ و جایزه بهترین فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی POFIFF، هم اکنون در جشنواره Future of Film Awards کشور یوگوسلاوی موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی و لوح افتخار بهترین فیلمبرداری شده است

این فیلم کوتاه تاکنون در یازده جشنواره بین‌المللی حضور پیدا کرده و نامزد بخش‌های مختلفی شده است.

کسری تیرسحر تهیه کننده، کارگردان، فیلمبردار و آهنگساز جوان ایرانی است که دانش‌اندوخته رشته سینما در دانشگاه صدا و سیمای تهران است.

وی با فیلم اتاق شماره ۱۳، که اولین فیلم ساخته این کارگردان جوان است، برنده۳ جایزه و نامزد ۳ جایزه بین‌المللی دیگر شده و گالو دومین فیلم کوتاه اوست. این کارگردان همچنین در پس فعالیت حرفه‌ای خود در ۲ جشنواره بین‌المللی دیگر به عنوان داور نیز حضور داشته است.

برچسب‌ها سینما اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینما اکران فیلم سینما اکران فیلم جایزه بهترین بهترین فیلم فیلم کوتاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» به بخش بین المللی جشنواره رشد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید فوداجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین 3 هزار و 700 اثر ارسالی از 119 کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

وی افزود: این اثر به بخش بین‌المللی این رویداد راه یافت و در حال پخش در عرصه ملی و بین‌المللی است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: کارگردان این اثر احسان عمیدیان و تهیه‌کننده آن محسن سروریان بوده و این فیلم از تولیدات حوزه هنری خراسان جنوبی و محصولی از مرکز فیلم جوان سوره است.

به گفته وی محتوای این فیلم کوتاه در زمینه معلمی فداکار در زمان کرونا است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟