Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:41:40 GMT

وقوع سرقت طی نوروز امسال در قرچک ۲۵ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۲۸۱۵

وقوع سرقت طی نوروز امسال در قرچک ۲۵ درصد کاهش یافت

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز شنبه در جریان بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت: با تدابیر و پیش‌بینی‌های صورت گرفته پیش از آغاز تعطیلات نوروز و با  تلاش شبانه‌روزی نیروهای پلیس، میزان سرقت رخ داده در تعطیلات نوروز امسال در مناطق مختلف قرچک نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، در این ایام میزان کشفیات اموال مسروقه نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۰ درصدی برخوردار شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، لازم است همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به فعالیت گسترده خود ادامه داده و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس شبانه‌روزی در محلات، از وقوع سرقت منازل جلوگیری کنند.
فاتحی‌نژاد ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل در کاهش میزان سرقت، توجه مردم به هشدارهای ارائه شده از سوی پلیس است و انتظار می‌رود تا ساکنان شهرستان با توجه جدی‌تر به توصیه‌های پلیس و محافظت از اموال خود، فرصت هر گونه سرقت را از سارقان سلب کنند.
رئیس شورای تأمین شهرستان قرچک یادآور شد: این شهرستان از جمعیت بالایی برخوردار است از این رو ارتقاء رتبه فرماندهی انتظامی شهرستان و ایجاد کلانتری‌های جدید در روستاهای پرجمعیت با حمایت مسئولان استانی در دستور کار مسوولان قرچک قرار دارد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها نوروز 1401 سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نوروز 1401 سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو