Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوچرخه‌سوار ایران در رشته تایم تریل انفرادی به مدال نقره رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش قدس آنلاین، با آغاز دومین روز مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا محمد درزی رامندی موفق شد در رشته تایم تریل انفرادی به مقام دوم دست یافته و مدال نقره این بازی ها را بر گردن بیاویزد.   در این ماده رکابزن قزاقستان صاحب مدال طلا شد و دوچرخه سوار مغول به مقام سوم بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رده ۸ رکابزن حضور داشتند که نماینده قزاقستان با ثبت زمان ۳۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه مدال طلا را از آن خود کرد، درزی رامندی با ثبت زمان ۳۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه دوم شد و نماینده مغولستان با ثبت زمان ۳۲ دقیقه ۸ ثانیه به مقام سوم دست یافت. روز گذشته و در نخستین روز این رقابت ها تیم ملی کشورمان توانست در دو بخش تایم تریل تیمی آقایان و بانوان صاحب مدال برنز شود و مهدی محمدی نیز در بخش پاراسایکلینگ نیز صاحب مدال خوش رنگ طلا شد. رقابت های دورچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا از روز گذشته در شهر دوشنبه تاجیکستان آغاز شده و تا ۹ این ماه ادامه دارد.

تیم ملی ایران در دو بخش آقایان و بانوان در این رویداد حضور دارد.    انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه سواری قزاقستان غرب آسیا قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود