Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران آیا سن ما برای بازی با اسباب بازی ها زیاد است؟ لزوما خیر. به عنوان یک بزرگسال بالغ شما هنوز هم می توانید از بازی با اسباب بازی ها لذت ببرید و دنیاهای کاملا جدیدی با آنها بسازید. و این دقیقا همان کاری است که عکاس پیتر چاکواری انجام می دهد.

چاکاواری مجسمه های کوچک و آیتم هایی که روزانه در دنیای واقعی استفاده می کنیم را برای خلق دنیاهای خیالی مینیاتوری و ارائه مجموعه های عکس بکار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2016، پیتر چاکاواری در هرم (Herm)، جزیره کوچکی در کانال مانش، زندگی می کرد. به دلیل شرایط بد آب و هوایی، وی بیشتر زمان خود را در خانه سپری می کرد. این شرایط موجب شد تا آرزوی بازگشت به دنیای کودکی و بازی با اسباب بازی ها در وی شکل بگیرد. عکاسی بی تردید بهانه ای عالی برای بازی با اسباب بازی ها بود، از این رو، پیتر تعدادی مجسمه کوچک سفارش داد و خلق دنیاهای کوچک خود را آغاز کرد.

پیتر چاکواری پنج سال را صرف خلق پروژه ای به نام "زمین بایر کوچک" (Tiny Wasteland) کرده است. از آنجایی که وی در زمینه عکاسی از غذا فعالیت می کند، در بیشتر این عکس ها از خوراکی های مختلف استفاده شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بازی با اسباب بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم