Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا راستیار در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از ثبت یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۹۷ تردد در محور‌های مواصلاتی استان در روز گذشته پنجم فروردین‌ماه خبر داد و گفت: تردد خودرو‌های سواری در روز گذشته نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی ۸۵ درصد افزایش داشته است.

به گفته او، تردد ورودی‌های استان از سمت اصفهان در روز گذشته نسبت به پارسال ۲۴۸ درصد افزایش داشته است، همچنین تردد ورودی‌های شهر شیراز نیز نسبت به پارسال افزایش ۴۸ درصدی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس درصد سرعت غیرمجاز در سطح محور‌های مواصلاتی استان را ۵ درصد اعلام کرد و گفت: از کل تردد صورت گرفته طی روز گذشته، ۷۲ هزار و ۶۵۵ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۸۱۹ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۷ هزار و ۲۲۳ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: از کل تردد‌های انجام شده ۶ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است و متوسط سرعت خودرو‌ها ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمدی گفت: دیروز ۱۹۶ هزار و ۲۸۰ تخلف در جاده‌های استان ثبت شده است، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۸۶۵ هزار خودرو مسافر نوروزی به استان فارس وارد شده است و ۸۲۸ هزار خودرو از استان خارج شده است.

او گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به جاده‌های شیراز_مرودشت_ مرودشت_شیراز، صفاشهر_آباده، سعادتشهر_ مرودشت، شهررضا_آباده- دشت ارژن_قائمیه، شیراز_ دشت ارژن، کازرون_بوشهر، کوار_ فیروزآباد، شیراز_ کوار و شیراز_سروستان بوده است.

احمدی گفت: در محور شیراز- مرودشت ۶۰ هزار و ۷۰۳ تردد، مرودشت_ شیراز ۴۳ هزار و ۵۶۷ تردد، شیراز_ کوار ۳۱ هزار و ۳۹ تردد، شیراز_دشت ارژن ۲۸ هزار و ۶۷۹، سعاتشهر_صفاشهر_ ۲۷ هزار و ۱۶۷ تردد، شیراز_سروستان ۱۸ هزار و ۱۹۹ تردد، قائمیه_ نورآباد ۱۴ هزار و ۹۱۷ تردد، کازرون_بوشهر ۱۷ هزار و ۱۲ تردد و نورآباد_گچساران نیز ۱۱ هزار و ۹۵۲ تردد ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت مرکز راه های فارس تردد مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهاران پربارش فارس

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس با ترسیم سیمای استان فارس در بارندگی اخیر از بروز پدیده بهاران پربارش در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیاوش بهروز با ترسیم سیمای استان فارس در بارندگی اخیر از بروز پدیده بهاران پربارش در این استان خبر داد و گفت: تا امروز نزدیک 9 میلیمتر بارش تجمعی در سطح استان نازل شده و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به طور متوسط، 203 میلی‌متر باران در فارس باریده است.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های بهاری چهره کم آبی امسال را کمی ترمیم کرد و مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره برداری استان را به 40 درصد رساند، افزود: میزان اختلاف بارندگی استان فارس با بارش بلندمدت مشابه یعنی میانگین 55 ساله حدود 30 درصد کاهش دارد. 

مدیر مطالعات پایه منابع شرکت آب منطقه‌ای فارس با اشاره به میزان ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی جبهه بارندگی اخیر که شروع آن از 31 فروردین ماه ثبت شده به ترتیب در شیراز با 36 میلی‌متر، سوریان با 33 میلی‌متر، صفاشهر با 28/5/میلی‌متر و اقلید با 28 میلی‌متر بوده است. 

وی اضافه کرد: بعد از ظهر چهارشنبه گذشته بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در مناطق مرکزی و شرقی استان فارس رخ داد که به سیلابی شدن رودخانه‌های این مناطق منجر شده است. از جمله بارش شدید در شهر شیراز به میزان 36 میلی‌متر طی ساعات 13 تا 17 ثبت شد که به آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه خشک شیراز منجر شد. 

بهروز ادامه داد: هر چند لطف خداوند شامل بندگانش شده و بهبودی نسبی با نزول رحمت الهی شامل حال مردم شده است، ولی تاکنون فقط 70 درصد از میانگین بلندمدت بارندگی استان محقق شده لذا صرفه جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل شرب و بهداشت، صنعت و خدمات و بخصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

به گزارش تسنیم سال آبی از آغاز مهرماه هر سال تا پایان شهریور سال بعد است و امید می‌رود چند ماه باقی‌مانده تا سال آبی جاری میانگین بارش استان افزایش یابد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهاران پربارش فارس