Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:09:43 GMT

راهنما خرید ماشین شارژی در سال

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۳۲۶۷

راهنما خرید ماشین شارژی در سال

بزرگسال یا خردسال فرقی نمیکند؛ پسرها در هر سنی به ماشین و تجهیزات مربوط به آن علاقه بسیاری داشته اند. همانطور که میدانیم اسباب بازی ها یکی از مهمترین ابزار برای رشد فکری کودکان هستند و حتی گاهی اوقات علایق و سلیقه آنها را به خوبی نشان میدهند. یکی از این وسایل که برای دختر بچه ها و پسر بچه میتواند مفید باشد ماشین شارژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مقاله راهنما خرید ماشین شارژی در سال ۱۴۰۱ همراه ما باشید.

کودکان به این دلیل که نمی توانند رانندگی کنند، با داشتن یک ماشین شارژی میتوانند این حس را تجربه کنند که مانند بزرگترها میتوانند راننده‌ خوبی باشند! یعنی در واقع این موضوع باعث ارتقا اعتماد به نفس و رشد ذهنی آنها میشود. همچنین شما می توانید برای خرید انواع ماشین شارژی به ساین ninibaba زیر مراجعه فرمایید.

سن و وزن کودک برای سوار شدن به ماشین شارژی

باید بگوییم که اولین و مهمترین نکته در انتخاب یک محصول توجه به سن، قد و وزن کودک است. زیرا ماشینی که برای کودک خود انتخاب می‌کنید باید متناسب با قد و وزن او باشد تا کودک بتواند یک سواری لذت‌بخش را تجربه کند. بنابراین حتما هنگام انتخاب ماشین شار ژی به ابعاد و میزان تحمل وزن آن توجه داشته باشید. معمولا ماشین‌های شارژی تک سرنشین دارای میزان تحمل وزن کمتر و مدل های با تعداد سرنشین بیشتر دارای تحمل وزن بالاتر هستند.

هزینه ماشین شارژی

قیمت و هزیه یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب ماشین شارژی است. اگر تمایل دارید که برای کودک خود یک ماشین شارژ ی مناسب تهیه کنید ولی به جز بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید نمی‌دانید که مدل مناسب برای کودک شما کدام است، در این صورت کار شما بسیار ساده است در این حالت تنها کافیست که ماشین‌هایی که متناسب با بودجه شما هستند را پیدا کنید و سپس از بین آن‌ها موردی را که بیشترین قابلیت‌ها دارد را انتخاب کنید.

اگر هم از آن دسته افرادی هستید که عقیده دارند که صرف هزینه زیاد برای خرید ماشین شارژی هدر دادن پول است زیرا کودک یک الی دو سال بیشتر نمی‌تواند با آن بازی کند، در این حالت دو راه برای شما وجود دارد یا باید یک مدل ارزان قیمت برای کودک تهیه کنید که احتمالا دارای سایز کوچکتر و قابلیت‌های کمتر است و یا یک ماشین شارژی با ابعاد بزرگ برای او تهیه کنید تا بتواند سال‌های بیشتری با آن بازی کند.

محصولات بیشتر ماشین شارژی: ماشین شارژی تویوتا

توجه به ایمن بودن ماشین شارژی

یکی از مهمترین نکات هنگام انتخاب ماشین شارژی توجه به ایمنی آن است. یک محصول ایمن باید کمربند ایمنی و صندلی مناسب و راحت داشته باشد تا کودک حین بازی با آن خسته نشود و خطری نیز او را تهدید نکند. همچنین اگر تمایل دارید برای کودک زیر ۳ سال خود که علاقه دارد در بیرون از خانه بازی کند، ماشین شارژی تهیه کنید، حتما علاوه بر دارا بودن کمربند ایمنی، به ارتفاع درب‌های خودرو دقت کنید زیرا کوتاه بودن درب‌ها ممکن است در سرعت‌های بالاتر خطرآفرین باشد. همچنین دارا بودن ریموت کنترل والدین هم باعث می شود که والدین، خود کنترل ماشین را در دست بگیرند و از رفتن کودک به سمت مسیرهای پرخطر و یا دور شدن بیش از حد کودک جلوگیری می‌کند.

بررسی مدل و رنگ ماشین شارژی

در هنگام انتخاب محصول مناسب برای کودک خود حتما باید مدل و رنگ آن را متناسب با سلیقه فرزند خود انتخاب کنید. ماشین‌های برقی کودک دارای مدل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و گوناگونی هستند، بنابراین در انتخاب رنگ و مدل مد نظر کودک خود با مشکلی رو به رو نخواهید شد. از جمله معروفترین مدل ها، می‌توان به ماشین شارژی بنز، ماشین شارژی بی ام دبلیو، ماشین شارژی فراری و ماشین شارژی لامبورگینی اشاره کرد.

بررسی موتور ها و باتری ماشین شارژی

از دیگر نکات مهمی که باید در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، توجه به تعداد موتور و ظرفیت آن است، ‌ ماشین‌های شارژی با تعداد موتور یک، دو و چهار موتوره در بازار موجود است. مدل های بزرگتر با تعداد سرنشین بیشتر دارای دو و یا چهار موتور می باشد.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا، لذت خرید آسان، مطمئن و با اصالت سیسمونی

خرید سیسمونی یکی از حساس ترین و مهم ترین فعالیت هایی هست که هنگام بارداری به وقوع می انجامد. خرید کالسکه و کریر، تخت و کمد نوزاد، تخت و کمد نوجوان، انواع سرویس خواب، انواع ماشین شارژی و موتور شارژی، سه چرخه، صندلی خودرو، مینی واش، روروئک و صندلی غذاخوری همه و همه با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه ی نی نی بابا فراهم شده تا خریدی آسان و راحتی را تجربه کنید. در خرید سیسمونی باید طبق چک لیست سیسمونی هر اقلامی را که میخواهید خرید کنید مشخص کنید. همچنین میتوانید از مشاوران مجرب نی نی بابا به آدرس https://www.ninibaba.ir جهت راهنمایی خرید سیسمونی بهرهمند شوید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها اسباب بازی ماشین برقی رپرتاژ آگهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسباب بازی ماشین برقی رپرتاژ آگهی اسباب بازی ماشین برقی رپرتاژ آگهی ماشین شارژی برای کودک تهیه کنید کودک خود مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها