Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم تزریق واکسن کارمندان به هیچ عنوان پذیرفته نیست

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در نود و ششمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همزمان با ستاد ملی کرونا ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ و سال نو اظهار کرد: عدم تزریق واکسن کارمندان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و باید از ورود این افراد در محل کار جلوگیری شود، در صورت ادامه این روند غیبت و پس از آن فرد به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اصناف باید نسبت به اخذ QR اقدام کنند و همچنین نسبت به واکسیناسیون شاغلان در واحد صنفی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار گلستان گفت: معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تا پایان فصل بهار سال‌جاری سیستم یکپارچه واحدهای آزمایشگاهی در استان را به صورت پایلوت ایجاد کند.

* ساعت کار اداری به شیوه پیش از شیوع کرونا باز می‌شود

زنگانه با بیان اینکه ساعت کار اداری به شیوه پیش از شیوع کرونا باز می‌شود، خاطرنشان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین به شیوه حضوری بازگشایی می‌شوند.

وی ادامه داد: باید نظارت‌ها و مراقبت‌ها در ایام تعطیلات ادامه داشته باشد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همواره بالای ۸۵ درصد باشد.

استاندار گلستان گفت: استفاده از ظرفیت جامعه بسیج پزشکی در کنار «قرارگاه شهید سلیمانی» می‌تواند در ارتقا پوشش واکسیناسیون موثر باشد.

زنگانه افزود: تلاش ما ارتقا واکسیناسیون تا پایان فروردین ماه برای دُز اول بالای ۹۵ درصد، برای دُز دوم بالای ۹۰ درصد و برای دُز سوم بالای ۴۵ درصد است که البته نیازمند همراهی همگانی است.

* داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در دسترس و تحت پوشش بیمه‌ای باشند

وی اضافه کرد: باید با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی موجود واکسیناسیون کامل گروه‌های آسیب‌پذیر را مورد توجه قرار داد تا احتمال بروز فوت را به حداقل برسانیم.

استاندار گلستان گفت: باید داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در دسترس و تحت پوشش بیمه‌ای باشند.

زنگانه افزود: تاکنون بیش از ۹۳.۲ درصد واجدین شرایط استان دُز اول، ۸۲.۲ درصد دُز دوم و ۳۱.۶ درصد هر سه دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.

* متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی داشته‌ایم

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان قرمزی در استان نداریم، شهرستان‌های مینودشت، کلاله و ترکمن در وضعیت نارنجی، شهرستان رامیان در وضعیت آبی و باقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار گلستان گفت: در حال حاضر ۱۶۱ بیمار کرونایی در استان بستری هستند که از این تعداد ۴۵ بیمار در icu و ۲۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی داشته‌ایم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار گلستان علی محمد زنگانه استاندار گلستان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران