Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:46:17 GMT

۲۵ واحد صنفی و اقامتی متخلف در مشهد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۳۳۲۱

۲۵ واحد صنفی و اقامتی متخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: طی بازه زمانی ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین ماه؛ از شش هزار واحد صنفی توزیعی و اقامتی در مشهد بازدید و با ۵۰۰ واحد متخلف برخورد شد که در مجموع سه میلیارد ریال بابت برخورد با این تخلفات به‌ویژه در بخش واحدهای اقامتی به زائران برگردانده شد.

وی با بیان این‌که ۲۵ واحد صنفی و اقامتی متخلف نیز مهر و موم شد، ادامه داد: با توجه به ورود چهار میلیون مسافر به مشهد در این ایام، ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون شب اقامت در واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد تدارک دیده شده که حدود ۷۰۰ هزار شب اقامت در اماکن و سکونت‌گاه‌های اضطراری مانند ورزشگاه‌ها، پارک‌ها و کمپ‌ها بوده است.

فرماندار مشهد افزود: هم‌اکنون گوشت مرغ به وفور در اطراف حرم مطهر رضوی به قیمت کیلویی ۳۱۰ هزار ریال عرضه می‌شود همچنین در اطراف حرم مطهر رضوی ۲۲ نانوایی و ایستگاه توزیع نان بسته‌بندی ایجاد شده و نان گرم ۲۴ ساعته پخت می‌شود.

داوری گفت: در حالی که فروش بلیت در سایر نقاط کشور با قیمت‌های بالایی انجام می‌شود اما فروش بلیت در مشهد با نرخ مصوب انجام می‌شود و مشکلی از این بابت در مشهد نداریم.

کد خبر 5453931

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد پلمب واحد صنفی تخلفات صنفی مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز سفرهای نوروزی کرمانشاه نوروز 1401 بارش برف سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح