Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@06:30:53 GMT

پنس دولت بایدن را مسئول آزمایش موشکی کره شمالی دانست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۳۵۲۷

پنس دولت بایدن را مسئول آزمایش موشکی کره شمالی دانست

مایک پنس دولت بایدن را مسئول آزمایش موشکی اخیر کره شمالی دانست و گفت که دولت ترامپ «در مقابل کیم جونگ اون ایستاد».

به گزارش مشرق به نقل از هیل، مایک پنس، ‌معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با "فاکس اند فرندز" گفت: "این واقعیت که برای اولین بار در بیش از چهار سال، کیم جونگ اون، ‌رهبر کره شمالی موشک بالستیک قاره پیما شلیک کرد که در دریای ژاپن فرود آمد، یک نگرانی بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی افزود: مهم است که به خاطر داشته باشیم که این اتفاق در دولت ترامپ متوقف شد، زیرا ما در مقابل کیم جونگ اون ایستادیم. ما یک کمپین فشار حداکثری را علیه او انجام دادیم.»

پنس گفت: بارها گفته‌ام، آرامش از طریق قدرت به دست می آید، اما ضعف باعث برانگیختن شر می شود.

روز پنجشنبه، کره شمالی اولین آزمایش موشک بالستیک قاره پیمای خود را از سال ۲۰۱۷ آزمایش کرد و تلویزیون دولتی تصاویری دراماتیک از پرتاب و کیم با سایر مقامات پخش کرد.

اگرچه رئیس جمهور سابق ترامپ دو نشست رسمی با رهبر کره شمالی برگزار کرد، اما به توافق خلع سلاح هسته‌ای ختم نشد.  

کره شمالی تنها در سال جاری ۱۲ دور آزمایش موشکی انجام داده است که آخرین آنها در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین انجام شده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت کره شمالی مایک پنس دریای ژاپن دولت ترامپ روسیه اوکراین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!