Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی امروز شنبه در جمع مسئولان انتظامی لرستان، از اتخاذ تدابیر ویژه پلیس برای ارتقای نظم امنیت ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار داشت: با اجرای طرح‌های پیشگیرانه که در ایام نوروز اجرا می‌شود به مردم و مسافران عزیز اطمینان خاطر می‌دهیم تا در ایام تعطیلات دغدغه‌ای در بحث انتظام بخشی و اقدامات پیشگیرانه نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مزاحمت‌های خیابانی، ایجاد مزاحمت در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی و آلوده سازی محیط استراحت و تفریح مردم از جمله آسیب‌ها و جرایمی است که در ایام تعطیلات سال می‌بایست بیشتر مد نظر قرار گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان بر تنظیم و اجرای طرح‌های مستمر و قاطع انتظامی، پلیس‌های تخصصی و پلیس‌های راه و راهور برای برقراری انتظام بخشی تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها تاکید کرد و گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی به جولانگاه افراد مزاحم تبدیل شود.

سرهنگ ابدال چگنی، ضمن قدردانی از همراهی مردم و سایر دستگاه‌ها با پلیس، گفت: امنیت پایدار بدون همکاری و همراهی مردم محقق نمی‌شود و پلیس آمادگی دارد در همه حوزه‌ها با اقشار مختلف جامعه تعامل داشته باشد.

کد خبر 5454027

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان مسافران نوروزی مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری نوروز سفرهای نوروزی کرمانشاه نوروز 1401 بارش برف سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»