Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:27:56 GMT

ترک زودهنگام عربستان توسط تیم ملی عراق

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۳۶۰۹

ترک زودهنگام عربستان توسط تیم ملی عراق

تیم ملی فوتبال عراق زودتر از زمان تعیین شده عربستان را ترک کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عراق که پس از پیروزی برابر امارات در شهر ریاض در دور نهم دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه A قاره آسیا قرار بود امروز هم در عربستان بماند این کشور را یک روز زودتر ترک کرد.

با اعلام یک عضو فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی این کشور قرار بود امروز هم در عربستان بماند اما سفر زودهنگام به امارات می‌تواند باعث آمادگی بهتر این تیم در این کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی عراق عصر سه‌شنبه هفته جاری در بازی پایانی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف سوریه می‌رود. عراق از شانس صعود به مرحله پلی‌آف انتخابی این رقابت‌ها برخوردار است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت تیم ملی فوتبال عراق عربستان سعودی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه