Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عزیزی روز شنبه در جمع اعضای قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی استان فارس در شیراز افزود: بهره گیری از تجربیات گذشته و درک درست از تحولات، نقش مهمی در ایجاد امنیت دارد که چنین رویکردی در نیروی انتظامی قابل مشاهده است.
وی، با اشاره به نگاه ویژه مجلس به بحث نظم و امنیت در بودجه ۱۴۰۱ ادامه داد: تقویت بنیه دفاعی همواره مورد توجه مجلس بوده چرا که باید به حوزه دفاع و امنیت نگاهی جامع، علمی و هوشمندانه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: البته تامین امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و تمام حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و آموزشی در این زمینه مسوولیت دارند و چنانچه هر یک از این مجموعه ها وظیفه خود را به درستی انجام ندهند، سنگینی بار آن بر دوش نیروی انتظامی خواهد بود.
نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، اصلاح و ترمیم قوانین حوزه امنیتی و انتظامی را نیز مهم دانست و افزود: مجلس باید این وظیفه را انجام دهد و پلیس نیز به سمت هوشمندسازی حرکت کند.
عزیزی گفت: امروز پلیس هم در تامین امنیت و هم حسن خلق و رفتار محترمانه با مردم زبان زد است و این در رفتار پلیس کاملا محسوس است.
وی، در خصوص قانون استفاده از سلاح توسط پلیس نیز گفت: در کمیسیون امنیت ملی مجلس چند جلسه با مسوولان انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط داشتیم که همه در مورد اصلاح قانون اتفاق نظر داشتند و در نخستین روزهای کاری مجلس در سال جدید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
او ادامه داد: در خصوص این تغییرات، قوه قضائیه باید نظرات خود را به کمیسیون امنیت ملی ارائه دهد تا ضمن انجام یک کار کارشناسی و علمی، تداخلی با آیین مجازات کیفری  نداشته باشد.
وی بیان کرد: دولت نیز به جهت اهمیت تغییر قانون حمل سلاح، پس از کسب پیشنهادات نیروی انتظامی، لایحه را به صورت دو فوریتی به مجلس فرستاده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ابراهیم عزیزی سلاح گرم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شیراز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ابراهیم عزیزی سلاح گرم مجلس شورای اسلامی ابراهیم عزیزی سلاح گرم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شیراز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فارس کمیسیون امنیت ملی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی

نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با حضور معاون اول رییس‌جمهور با هدف بررسی وضعیت سیاست‌های ارزی دولت سیزدهم برگزار شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهور، معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور و رئیس کل بانک‌مرکزی برگزار شد؛ هدف از برگزاری این نشست بررسی وضعیت سیاست‌های ارزی دولت سیزدهم در مجموعه بخش‌های اقتصادی کشور بود.

در این نشست اعضای کمیسیون اقتصادی، بانک مرکزی، مخبر معاون اول رئیس جمهور و حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور حضور داشتند و در مورد شرایط اقتصادی کشور و پیامدهای مرتبط با انتقال سیاست‌های ارزی در طول ۲ سال اخیر به بیان نکاتی پرداختند.

همچنین ضمن بررسی شاخص‌های مثبت همانند نرخ رشد و نرخ تورم و نقدینگی به اهم مشکلات مربوط به سیاست‌ها اشاره کردند.

در این نشست وضعیت تراز تجاری، افزایش نرخ تورم کالاهای اساسی و غیر اساسی، قاچاق، وضعیت تولید کالاهای اساسی در داخل کشور و شاخص سرانه مصرف واردات کالاهای اساسی مطرح شد.

همچنین در این جلسه، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجموعه بسته پیشنهادی کمیسیون را به معاون اول رئیس جمهور تقدیم و بیان کرد که ما آماده همکاری در جهت بهبود شرایط اقتصادی در کشور هستیم.

فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه توضیحات مربوط با شاخص‌های کلان اقتصادی و اثرات مثبت آن در اقتصاد کشور را توضیح داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافقات خوب این کمیسیون با معاون اول رئیس جمهور برای اصلاح سیاست‌های ارزی جهت ارتقای توانمندی اقتصادی کشور خبر داد و گفت: ما آماده همکاری در جهت بهبود شرایط اقتصادی در کشور هستیم.

پیش از این، پورابراهیمی در نامه‌ای به رئیس جمهور ضمن تبیین مشکلات در رابطه با پیامدهای ارزی دولت در سیاست‌های ارزی بانک مرکزی، پیشنهاداتی را مطرح کرده بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران