Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@18:49:09 GMT

روند فوق العاده تیم ملی آرژانتین؛ سی بازی بدون شکست!

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۳۹۴۳

آخرین شکست تیم ملی آرژانتین با جولای 2019 باز می گردد.

تیم ملی آرژانتین روزهای بسیار خوبی را سپری می کند و از آخرین شکست این تیم بیش از دو سال می گذرد.

به گزارش طرفداری، بامداد گذشته تیم ملی آرژانتین موفق شد در مسابقات انتخابی جام جهانی، ونزوئلا را با نتیجه 3-0 شکست دهد. این پیروزی آرژانتین را به آمار 30 بازی بدون شکست رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین شکست این تیم در تاریخ 3 جولای 2019 مقابل برزیل در نیمه نهایی کوپا آمریکا بود که آرژانتین آن بازی را با نتیجه 2-0 واگذار کرد. از آن زمان تا الان آرژانتین یک شکست نیز نداشته و در 30 بازی اخیر، 21 پیروزی و 9 تساوی کسب کرده است.

اخبار داغ 

ژابی آلونسو: شایعات هدایت رئال مادید؟ چیزی برای گفتن ندارم باشگاه استقلال: منتظر برخورد منصفانه فدراسیون با سرمربی پرسپولیس هستیم! فابیلو کاپلو: ما باید سبک آلمانی را الگو قرار دهیم  عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: علی دایی استحقاق هدایت تیم ملی در جام جهانی را دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم