Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@15:55:56 GMT

کیفیت معابر درون‌شهری کاشان مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۳۹۴۵

کیفیت معابر درون‌شهری کاشان مناسب نیست

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه کیفیت معابر درون شهری کاشان مناسب نیست، گفت: برخی محورهای برون شهری برای ساماندهی متولی ندارند. - اخبار استانها -

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان، ضمن اشاره به عدم کیفیت مطلوب معابر اصلی و فرعی در شهر کاشان اظهار داشت: با وجود تلاش مدیریت شهری در بهبود معابر شعری اما کیفیت محورها خوب نیست و وضعیت ترافیکی از نظر علائم و دسترسی و کیفیت پایین است و قالب آسفالت فرسوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع موجب افزایش تصادفات می شود، افزود: بسیاری از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکردند و از این رو پلیس به این موضوع ورود پیدا کرده است در حالی که اگر ما چراغ هوشمند و دوربین‌های پایش تصویر داشته باشیم نیاز به حضور فیزیکی پلیس نیست.

فرمانده انتظامی کاشان ضمن اشاره به اجرای طرح تمرکززدایی در این شهر ابراز داشت: باید امکانات و خدمات در اقصی نقاط شهر گسترش پیدا کند در حالی که در شرایط فعلی ما مردم را مجبور کردیم به یک نقطه خاص از شهر مراجعه کنند.

وی ضمن تاکید بر هوشمندسازی شهر، اجرای طرح زوج و فرد و محدود کردن برخی محورهای تردد شهری گفت: محورهای برون شهری کاشان آسیب‌زا هستند به نحوی که برخی از محورها نظیر جاده آنتن و جاده طبیعت متولی خاصی ندارد و باید جاده‌ها ساماندهی و ایمن‌سازی شوند.

بساطی با بیان اینکه باید از حق و حقوق شهروندان دفاع شود، تصریح کرد: این محورها در شورای تامین و شورای ترافیک مطرح و پیگیری شده است و مسئولان باید به این محورها سر و سامان بدهند تا آسیبی متوجه شهروندان نشود چراکه محورهای مذکور هیچ علامتی ندارند و خطرناک هستند.

وقوع 800 فقره تصادف در جاده‌های فارس/ 252 دوربین ثابت و سیار تخلفات را رصد می‌کنندترافیک در جاده‌های خراسان جنوبی 61 درصد افزایش یافتشناسایی 15 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل را پیگیری می‌کنیم

وی ضمن اشاره به افتتاح ناقص پروژه جاده فرش تاکید کرد: در محور امیرکبیر عدم روشنایی و عدم نبود نیوجرسی و نبود خط کشی مطلوب از جمله مشکلاتی است که عوامل مربوطه باید در این زمینه پاسخگو باشند چراکه از مردم در این محور عوارض تردد اخذ می‌شود.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش ۲۴ ساعته این سازمان در حوادث شهری گفت: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از بازوهای خدمات شهری همواره در بحران‌های طبیعی یاری‌رسان شهروندان بوده است.

وی افزود: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در همین راستا تعداد چهار دستگاه لودر چهار دستگاه جرثقیل، ۲۰ دستگاه تانکر، دو دستگاه خودمکنده، ۲۰ دستگاه کامیون، ۵ دستگاه بیل‌بکو و یک دستگاه بیل ۹۱۲ به‌منظور رفع آب‌گرفتگی زیرگذر شهر رویاها، سیل بند سپاهان شهر، پل زندان، فلکه قوچانی، زیرگذر خیابان جی، اتوبان شهید آقابابایی و دیگر معابر شهری مشغول به‌کار بوده‌اند.

کد خبر 750803

دیگر خبرها

  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه