Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: سکوت مرگبار سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل تجاوز آشکار به یمن لکه ننگی در کارنامه‌ مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر است.

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هفتمین سالگرد جنایت جنگی ائتلاف سعودی و حامیان غربی و صهیونیستی اش علیه یمن، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم» ششم فروردین ماه مصادف با ۲۶ مارس ۲۰۱۵  آغاز جنگ ویرانگر و محاصرۀ ظالمانۀ ائتلاف عبری ـ عربی ـ غربی با محوریت  و جنایات بی شرمانۀ رژیم تروریستی آل سعود علیه مردم مقاوم و مظلوم یمن ، با حمایت همه جانبه دولت تروریستی آمریکا و صهیونیسم بین الملل، در حالی وارد هشتمین سال خود می‌شود که این کشور مقاوم و مبارز را با بزرگترین فاجعه انسانی قرن مواجه کرده و تبعات مستقیم و غیرمستقیم این جنگ بیش از همه، دامن غیرنظامیان، زنان و کودکان بی‌گناه یمنی را گرفته و موجب از بین رفتن زیرساخت‌های حیاتی، مراکز و راه‌های ارتباطی، امکانات بخش‌های بهداشتی و درمانی، معیشت، اقتصاد و آموزش یمن شده است. سکوت سرد و مرگبار سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشر در مقابل این تجاوز آشکار و ظلم و جنایت بزرگ بشری، بخش دیگری از این سناریو بوده ولکه ننگی در کارنامه‌ی مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر است. اما امروز، معادلات جنگ نابرابر در یمن با غیرت و حمّیت مردم مقاوم و مبارز یمنی و ارتش شجاع آن، به نفع جبهۀ مقاومت تغییر کرده و همانگونه که جهان شاهد آن است، قلب اقتصادی عربستان سعودی در پالایشگاه و صنایع نفتی آرامکو که با صرف دلارهای کثیف نفتی ایجاد شده و از فروش نفت آن، جنگ یمن به راه انداخته و مدیریت می‌شود؛ با پاسخ قاطع و صریح نشانه رفته و هدف اصابت موشک‌های دور برد و نقطه‌زن یمنی در حال سوختن است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آغاز ورود به هشتمین سال این جنایت وحشیانه ضمن اعلام حمایت همه جانبۀ ملت مقاوم و شجاع ایران از مظلومین و انقلابیون در اقصی نقاط جهان اعلام می‌دارد؛ گفتمان مقاومت، موازنه‌ی قدرت و معادلات سیاسی قدرت‌های سلطه‌گر را تغییر داده و بدون تردید، به‌زودی ایستادگی و مقاومت، پیروزی نهایی مردم سلحشور یمن را رقم خواهدزد. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گفتمان مقاومت یمن آل سعود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بین المللی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شهیدان، بر ادامه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در این مراسم، با بیان اینکه تفکر مقاومت در برابر ظلم و استکبار برآمده از مکتب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است گفت: امروز تفکر مقاومت پس از گسترش در کشورهای منطقه، در حال ظهور و بروز در جای جای جهان است و ماجرای ایستادگی مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تبدیل تفکر مقاومت به جریانی جهانی را تسریع کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور عملیات وعده صادق را سرآغاز معادلات جدید جهانی و تغییر معادلات از غرب و آمریکا به سایر مناطق  جهان عنوان کرد و گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و کشور های اروپایی نشان می دهد یک قیام نخبگانی در حمایت از مکتب مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود:در عملیات وعده صادق قدرت آفندی و پدافندی ایران در برابر دشمنان به نمایش در آمد و این عملیات، تثبیت گر قدرت کشورمان در منطقه غرب آسیاست.

حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه رضویه هم در این آیین با تاکید بر اینکه شهدا، بالاترین نعمت خود را که جان بود، در راه خدا تقدیم کردند گفت: آنان الگو و فرهنگ سازان این آب و خاک هستند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا از برنامه های جنبی مراسم یادواره شهدای رواحانیت و مدرسه علمیه رضویه قم بود.

دیگر خبرها

  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام