Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی" در بازدید از مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک و ارزیابی عملکرد کارکنان انتظامی و راهور مستقر در سطح شهر خرم آباد، اظهار داشت: استان لرستان در کاهش جرائم و ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی تا کنون  وضعیت خوبی داشته است.

وی امنیت، انتظام بخشی و ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی را سه ماموریت اساسی پلیس در نوروز برشمرد و افزود: پلیس  لرستان در این سه حوزه به صورت کاربردی توجه داشته و همه اقدامات را برای تحقق این اهداف به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رفتار مناسب پلیس در جامعه گفت: رفتار پلیس باید همراه با اخلاق اسلامی باشد و نباید سرمایه اجتماعی پلیس که همان اعتماد مردم است با رفتار نادرست ما زیر سئوال رود بنابراین نظارت و آموزش باید به صورت مستمر مد نظر قرار گیرد.

جانشین انتظامی استان، در پایان امانت داری را یکی از خصوصیات پلیس جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: اموال، جان و ناموس مردم، امانت الهی است  و ما بعنوان امین و امانت دار مردم می بایست از هیچ تلاش و کوششی در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان دریغ نکنیم.

48

کد خبر 1615953

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید