Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ویژه برنامه احوالپرسی که به مناسبت ایام نوروز، هر روز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، شنبه(ششم فروردین) میزبان حمید لولایی (بازیگر) و سهیل رحمانی (خواننده) خواهد بود. در این برنامه، مسعود روشن‌پژوه با همکاری عروسک سلیم خاطرخواه با حمید لولایی به گفت و گویی صمیمانه و طنازانه می‌نشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لولایی از بازیگران سینما و تلویزیون با آنکه نخستین حضورش در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌ دست آمد و با سریال زیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی گسترش یافت. وی در سال ۱۳۸۴ به خاطر ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی؟ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

در بخش دیگری از برنامه، سهیل رحمانی از خوانندگان جوان پاپ کشورمان، علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای وی را در برنامه می‌شنویم، ترانه‌های زیبایی را به مناسبت نوروز تقدیم مخاطبان و حضار می‌کند. در نهایت مسعود روشن‌پژوه به اجرای بخش مسابقه حاضران در استودیوی برنامه می‌پردازد.

ویژه‌برنامه احوالپرسی که به مناسبت ایام نوروز، هر روز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد میزبان هنرمندان و بازیگران مشهور و خوانندگان کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه میهمان خانه مخاطبان است.

دکتر ناصر پارسا میهمان ششمین برنامه نوروزی «تاک»

دکتر ناصر پارسا سرطان‌شناس و پژوهشگر علم ژنتیک متولد ۱۳۳۴ شهر بروجرد است. وی استاد و پژوهشگر ارشد در زمینه سرطان و ژنتیک مولکولی است و علاوه بر آن، ریاست هیأت مدیره مؤسسه خیریه سرطان مهیار واقع در بروجرد را عهده‌دار است. وی هدف این مؤسسه را رفع دغدغه‌های اقتصادی بیماران سرطانی در روند درمان می‌داند و معتقد است به دلیل هزینه‌های بالای این بیماری، این مرکز در طول عمر تأسیس خود توانسته است ارائه خدمات رایگان و یا تخفیف‌های قابل توجه به بیماران سرطانی داشته باشد. وی با حضور در برنامه تاک از راه دشواری که طی کرده تا به این مهم دست پیدا کند، صحبت خواهد کرد. 

ویژه برنامه تاک با شعار روایت ایده‌های قابل گسترش در ایام نوروز ۱۴۰۱ ، میزبان چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف هنر و ورزش خواهد بود. میهمانان این برنامه در بخش اول برنامه، شکست‌ها و موفقیت‌ و فراز و نشیب زندگی خود را برای مخاطب بازگو خواهند کرد و در بخش دوم به سؤالات جذاب و متفاوت داریوش کاردان پاسخ خواهند گفت.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد است که در ایام نوروز، هر شب ساعت ۲۳:۴۰ پخش می‌شود.

برچسب‌ها نوروز 1401 تلویزیون شبکه دو سیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 تلویزیون شبکه دو سیما نوروز 1401 تلویزیون شبکه دو سیما ویژه برنامه ایام نوروز شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902669

دیگر خبرها

  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • گره اندر گره
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی