Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:23:39 GMT

طرح ارتقاء امنیتی اجتماعی محله محور در قرچک اجرا شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۳۶۱

طرح ارتقاء امنیتی اجتماعی محله محور در قرچک اجرا شد

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ نجم‌الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور شهرستان قرچک با همکاری ماموران کلانتری ۱۳ باقرآباد در حوزه استحفاظی این کلانتری به اجرا در آمد و طی آن، چندین نفر از معتادین متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این، یک کیلوگرم تریاک و ۱۶۴ گرم شیره تریاک کشف و یک فروشنده مواد مخدر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ۶ نفر سارق، یک نفر مالخر و ۱۲ نفر متهم با سایر عناوین اتهامی دستگیر شدند و ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد و ۱۰ فقره سرقت نیز کشف شد.
کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در ورامین
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین نیز از شناسایی و دستگیری باند ۳نفره سارقان و کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره خبر داد .

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: در راستای افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان و به منظور شناسایی و برخورد با متهمان و سارقان سابقه‌دار، اجرای طرح‌های امنیتی در این شهرستان به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱شهید قدوسی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ پس از انجام کار اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند باند ۳ نفره سارقان حرفه ای که با همراهی یک زن، اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.
فرمانده انتظامی ورامین تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده ، متهمان به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند .
بیرانوند گفت: با تلاش مأموران کلانتری، تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی شده و شاکیان پرونده شناسایی شدند.
دستگیری قاتل فراری در پردیس
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری فردی که همسر خود را با سلاح گرم به قتل رسانده و فراری شده بود در پردیس خبر داد.
سرهنگ بهزاد عبدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر قتل خانمی توسط همسرش در ملاء عام در شهر دزفول استان خوزستان با استفاده از سلاح گرم موضوع با توجه به پیگیری های صورت گرفته و حضور احتمالی متهم فراری در شهرستان پردیس در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان و پردیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پردیس با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان و پیگیری های لازم و دریافت نیابت قضایی ، متهم را شناسایی و طی یک اقدام ضربتی و با هدایت اطلاعاتی در یکی از مناطق شهرستان پردیس (سعید آباد جاجرود) و دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: پرونده و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

برچسب‌ها معتادان متجاهر ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معتادان متجاهر ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ۱۰ فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار