Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:39:06 GMT

آتش‌سوزی در باشگاه بدنسازی در زرین شهر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۴۳۴

آتش‌سوزی در باشگاه بدنسازی در زرین شهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری زرین شهر از آتش سوزی یک باشگاه بدنسازی در این شهر خبر داد.

علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت چهارو ۴۷ دقیقه بامداد شنبه ششم فروردین ماه یک مورد آتش سوزی در باشگاه بدنسازی و انبار مجاور آن در خیابان ملاصدرا به سامانه ۱۲۵ واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای اطفا حریق ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری زرین شهر تصریح کرد: به دلیل آتش سوزی در فضای داخلی باشگاه بدنسازی و انبار مجاور آن دود غلیظی محل را فرا گرفته بود که در نهایت نیروهای اطفا حریق طی عملیاتی سخت موفق به مهار و خاموش کردن آتش شدند.

وی تصریح کرد: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به واحدهای مجاور جلوگیری شد.

باقری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت، خاطرنشان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 564043

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان زرین شهر شهرداری زرین شهر آتش سوزی خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری زرین شهر باشگاه بدنسازی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • سنگلج در خطر است!
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)